וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם עבודה לעובדי הקולנוע והטלוויזיה

נרקיס טפלר

12.8.2008 / 15:16

הסכם עבודה נחתם בין איגוד מפיקי הקולנוע והטלוויזיה בישראל לבין איגוד העובדים בקולנוע ובטלוויזיה. פה זה לא הוליווד

בעוד בהוליווד נאבקים בשביתות ומחאות, אצלנו נחתם השבוע הסכם עבודה חדש בין איגוד מפיקי הקולנוע והטלוויזיה בישראל ואיגוד העובדים בקולנוע ובטלוויזיה (אק"ט). ההסכם מסדיר את כללי ההתקשרות בין האיגודים בהפקות המבוצעות - באופן ישיר ועקיף, על ידי חברים באיגוד המפיקים - שבהן מועסקים חברים באק"ט .

ההסכם הקודם בין האיגודים נחתם בשנת 1991 לפני עידן הטלוויזיה הרב ערוצית והיה צורך להתאימו לצרכים ולתנאים העכשוויים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה.

הסכם זה נחתם לאחר דיאלוג מתמשך בין צוותי האיגודים (מרק רוזנבאום בראש צוות איגוד המפיקים ועידן או"ר יושב הראש היוצא של אק"ט מצד שני) והביא להסכמות חדשות בין שני האיגודים.

חיים שריר יושב ראש איגוד המפיקים מברך על ההסכם החדש והדגיש כי זהו חלק ממכלול הצעדים להסדרת היחסים בין כל השותפים לעשייה וליצירה של הקולנוע והטלוויזיה ובטוח כי ההסכם ימשיך את מערכת היחסים המצוינת בין העובדים והמפיקים.

אבירם לוי יושב הראש הנכנס של אק"ט, אומר כי כולו תקווה שהכללים החדשים שנוסחו לאחר משא ומתן ממושך יקלו על העובדים בתעשייה ויכניסו את מערכת היחסים בין האיגודים למסלול של שיתוף פעולה ועשייה פוריים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully