וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם האביר האפל יעקוף את טיטאניק?

13.8.2008 / 10:14

כבר ארבעה שבועות ש"האביר האפל" צועד במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות. האם הסרט יקבע שיא חדש?

כבר שבוע רביעי ש"האביר האפל" סרט ההמשך ל"באטמן מתחיל" נמצא בראש טבלת שוברי הקופות. אחרי סוף השבוע האחרון גרף הסרט 441 מיליון דולר בארצות הברית בלבד. באולפני וורנר צופים שההכנסות הסופיות של הסרט יעצרו איפשהו בין 510 ל-520 מיליון דולר. המשמעות, אם אכן יתגשמו התחזיות, ש"האביר האפל" לא יצליח לשבור את השיא המדובר של "טיטאניק": 601 מיליון דולר בארצות הברית בלבד.

הפופולאריות של "טיטאניק" הביאה לכך שנערות ברחבי העולם הלכו לראות שוב ושוב את הגיבור שלהן, ליאונרדו דיקפריו, בקולנוע ועזרו לג'יימס קמרון, התסריטאי והבמאי של הסרט, לגרוף 1.8 מיליארד דולר ברחבי העולם. האביר האפל לעומת זאת עומד כרגע על 263.5 מיליון דולר בהכנסות מבתי קולנוע שלא בתחומי ארצות הברית, ככה שדרכו עוד ארוכה אם בכלל אפשרית.

אבל לפני שמדברים על שיאים של סרטים מהעידן החדש, כאלו שמעוטרים באפקטים מרהיבים ופעלולי מחשב מתקדמים, קחו בחשבון את שובר הקופות האמיתי של כל הזמנים. אם לוקחים בחשבון את האינפלציה, שני הסרטים, "האביר האפל" ו"טיטאניק", לא מתקרבים לשיא האמיתי שנקבע על ידי "חלף עם הרוח" ב-1939. בהשוואת הערך הכספי, גייס הסרט 1.4 מיליארד דולר בארצות הברית בלבד. אז נכון שאז לא נלחמו בהורדות לא חוקיות, אבל פרנקלי מיי דירס... למי אכפת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully