וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והג'ודוקא

עומר בכר

17.8.2008 / 6:17

עומר בכר לא חשב שיש בו הכוח להיות אלוף אולימפי, אבל המאמן שלו הוכיח לו שסיבוב על המקבילים הוא קסם טהור

וואו. מסתבר שלאחים כהן יוצא סרט חדש בחודש הבא וכולם ידעו על כך מלבדי. "Burn After Reading" מספר על שני עובדי מכון כושר לא יוצלחים, שנתקלים בדיסק עם קבצים מסווגים של סוכן CIA וכמובן שמנסים להרוויח מכך ממון מהיר. הטריילר מראה כי לאחר "ארץ קשוחה" שזיכה את האחים בפסלונים מוזהבים על הסרט הטוב והבימוי, הם לא נחים על זרי הדפנה וממשיכים לכתוב ולביים סרטים חדשים. בכל זאת, האחים כהן שבים (ובצדק) לסרטים קלילים יותר סטייל "ביג ליבובסקי". הטריילר מצליח להצחיק ולסקרן ולו רק בשל רשימת השחקנים המרשימה שכוללת בין היתר את ג'ורג' קלוני, בראד פיט, פרנסס מקדרמוט וג'ון מלקוביץ'. עריכה מוסיקלית שכוללת את Elbow ו-Spirit רק מוסיפה לניקוד הגבוה ובאופן כללי האווירה הטובה מביאה אותי למחשבה אחת: "כיצד והיכן אני משיג לעצמי אחד כזה?"

ציון טריילר: כהן צדק

קהל יעד: כהנים לויים וחובבי סרטים

פיבי בופה

טריילר הוא לחיצת היד של הצופים עם הסרט וכמו שלחיצה מיוזעת מותירה רושם רע, כך עלול לעשות גם טריילר רע. כך בדיוק עם הטריילר החדש לסרט עתיר היומרות "Pheobe In Wonderland" אשר יעלה לאקרנים באוקטובר, תקופת האיכות הקולנועית רגע לפני גלובוס הזהב והאוסקר. פיבי היא ילדה בעלת דימיון מפותח וחיים קשים, שמושפעת מאוד מסיפורה של אליס ומדמיינת את עצמה בנעליה. הניסיון לשלב בין הסיפור הידוע למציאות נעשה בצורה טובה למדי ב"למצוא את ארץ לעולם לא". הניסיון הנוכחי נראה מעט מאולץ. אל פאנינג משחקת, אחותה הצעירה של דקוטה, שהיתה עד לא מזמן ילדת הפלא של הוליווד, משחקת את פיבי. כנראה בשל העובדה שאחותה הגדולה הזדקנה (במונחים הוליוודים היא כבר בת 300). הטריילר ארוך מהמקובל, 3 דקות תמימות וממש שלא לצורך והשימוש הלעוס כל כך ב- REM ובג'ון לנון דורש וואזרי על מסך המחשב. לואיס קרול הוכרע באיפון.

ציון טריילר: אל הגיליוטינה!

קהל יעד: נשים קוראות שירה

כמו מגנוליות מפלדה, רק לא

וכאילו יום האישה הבינלאומי לא חל במרץ, הנה טריילר נוסף עבור בנות המין היפה. "Fireflies In the Garden" הוא סרט שדבר ראשון כשתשאלו על מה הוא, תוכלו לענות: "החדש של ג'וליה רוברטס". חוץ מזה, מדובר בדרמה משפחתית עתירת כוכבים שמספרת על "מורכבות האהבה והנאמנות במשפחה שנתקלת בטרגדיה". בטריילר אנו רואים בעיקר פיסות מידע, על המשפחה שכוללת את רוברטס, וויליאם דפו, היידן פנטיאר וראיין ריינולדס בתפקיד דרמטי מפתיע. הטריילר עצמו נערך בקפידה וגם אנשים נטולי אסטרוגן יכולים להנות ממנו. אני הייתי מוסיף לאיזון איזו ג'סיקה אלבה, אבל בואו לא נתקטנן.

ציון טריילר: איכות ללא תחרות

קהל יעד: נשים וגברים שעומד להם חוב האולימפיאדה והיורו מהקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully