וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אואזיס נגד ווינהאוס - הסאגה

18.8.2008 / 10:38

האחים גאלגר לא עוצרים ומלכלכים על איימי ווינהאוס והמפיק מארק רונסון. איך אומרים יחסי ציבור בבריטית?

האחים גלאגר, חברי להקת אואזיס, עומדים בפתחו של קאמבק קטן, עם אלבום חדש שיוצא בקרוב לחנויות. על אף הביקורת של נואל כלפי מוזיקת ההיפ הופ, השניים נוקטים באסטרטגיה זהה כשזה נוגע ליציאת אלבום חדש. כמו ההייפ של פיפטי סנט, כשהוא השתלח בקנייה ווסט, כך גם האחים עושים, או מנסים לעשות, לקראת יציאת האלבום.

קודם סיפרנו לכם שנואל גאלגר אמר שהמוזיקה של ג'יי זי היא לא מוזיקה. אחר כך דיווחנו שליאם גאלגר חושב שרדיוהד וקולדפליי הם להקות של "מעריצים מגעילים" וכבר מצא לו נואל, שכנראה מקנא במהומה האחרונה שעורר אחיו, מישהו אחר לרדת עליו.

נואלהשווה את איימי ווינהאוס ל"סוס מופקר" ולמפיק שלה, מארק רונסון שהפיק עבורה את הקאבר ל"ואלרי", הוא אמר: "הוא רוצה לכתוב את השירים של עצמו, במקום להרוס את השירים של כולם", כשהוא מתייחס לשיר של הקייזר צ'יפס, "Oh My God" שרונסון הפיק עבור לילי אלן. "מארק רונסון צריך ללמוד 3 אקורדים על גיטרה ולכתוב שיר", המשיך גאלגר.

גם על הקייזר צ'יפס היה לגאלגר משהו לומר: "עשיתי סמים 18 שנה", אמר בתכנית הבוקר של כריס מוילס ברדיו 1 של ה-BBC, "אף פעם לא הגעתי למצב כל כך קשה שאני אומר לעצמי 'אתה יודע מה? אני חושב שהקייזר צ'יפס הם מבריקים".

מארק רונסון בתגובה עוקצנית, כתב בבלוג שלו במייספייס, שהוא לקח שעורי גיטרה מהראפר ג'יי זי ובכך התייחס להערה הקודמת של גאלגר. "נואל גאלגר חושב שאני צריך ללמוד 3 אקורדים על הגיטרה", כתב רונסון. "אז אני רק רוצה להגיד שאני לוקח שיעורים מג'יי זי, והוא לימד אותי את שני האקורדים ב- 'Wonderwall'".

רונסון המשיך לצחקק בדרכו הייחודית על המקרה וכתב: "אני חושב על לעשות אלבום רמיקס של ג'יי זי ואואזיס, א-לה 'The Grey Album'. שמות פוטנציאלים לאלבום הם 'Champagne Superhova' או 'Definitely Jay Z', אני אמשיך לעדכן אתכם".

אגב, לא נספר לכם מתי יוצא האלבום של אואזיס ולא נפרסם את תאריכי סיבוב ההופעות, כי וואלה! תרבות לא נופלת לטריקים זולים של יחסי ציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully