וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפילים והאמיצים

18.8.2008 / 10:59

הספארי ברמת גן מספק את אופרת הסבון הלוהטת ביותר בטלוויזיה. מאיה מרלוב חמה אש על יוסי הפיל

בין כל סדרות המציאות והשעשועונים התוקפים אותנו השכם וערב, ניתן היה לחשוב שאופרות הסבון הקלאסיות נעלמו כלא היו (אלא אם אתם מבקרים קבועים בבית הקברות הטלוויזיוני המכונה ערוץ 3). והנה, מבלי ששמנו לב, תפסה לה אופרת סבון אחת מקום מכובד בספוט נחשק עם אחוזי צפייה לא רעים בכלל. גם אתם וודאי מכירים אותה; מדובר בספארי, שדיווחים על דייריו ממלאים את מסכינו כמעט כל יום לקראת סיום תוכניתו של רפי רשף.

החממה לאקטואליה רכה על גבול הרכרוכית, העונה גם לשם "חמש עם רפי רשף", מספקת בית קבע לשגית הורוביץ, דוברת הספארי, אשר בפיקחות רבה הפכה את מקום עבודתה לאופרת סבון מופרכת ואת משתתפיה לכוכבי דרמה יומית. תשכחו מדן מנו וחבריו הדהויים; דעו לכם שאת האקשן האמיתי מספקים יוסי הפיל, עוז הטיגריס, וכמובן הפיל מותק, אשר נפטר מאלמוניותו והביא את אופרת הסבון החייתית לכדי שיא בשבוע שעבר, כשתקף צעירה – ולא סתם צעירה, אלא נכדתו של השר בנימין בן אליעזר - שפרצה לו לתא. בצעד מחוכם ביותר הפכו החיות לסלבס מן המניין, כאלה שהדיווח עליהם הוא עניין שבשגרה.

תקציר הפרקים הקודמים

החייוסי הפיל הוא המוכר ביותר מבין חיות הספארי והגיע לדרגה של "מגה סלב", על פי הורוביץ. יוסי הוא הויקטור ניומן של הספארי, דמות בעלת כוח רב, אך שנויה במחלוקת. הוא הזכר הדומיננטי, שהרג את הפילה עטרי ללא כל סיבה מוצדקת. יוסי הוא סטאר עם גינונים עד שבפסח האחרון דווח כי הוא לבדו קיבל פטור מאכילת מצות. למרות הפופולריות של יוסי, יש רבים המאיימים על מקומו. בבחירות לפני כשנתיים היה זה דווקא פלי הנמר, אשר זכה בתואר הנכסף "החיה של המדינה". למקום האחרון, אגב, הגיע חיים החמור. בכל מקרה, מלחמת הסלבס הזאת נרגעה לעת עתה, אבל התככים, המזימות, ומאבקי הכוח ימשיכו ככל הנראה ללוות אותנו; הרי זוהי מנת חלקה של כל אופרת סבון.

דמות נוספת החשובה להבנת העלילה היא עוז הטיגריס, אשר המעבר שלו מהספארי לגן החיות בניו זילנד סוקר בהרחבה. עוז, נאמר לנו, הוא גיבור ישראל; הוא מפרה נקבות בניו זילנד וכך מביא לנו הרבה כבוד. על תקן רודף השמלות שנשים לא יכולות לעמוד בקסמו, עוז המאצ'ו הוא החתיך של הסדרה. בתוך תוכו הוא אדם טוב, פטריוט אפילו, אבל פשוט לא מסוגל להתחייב.

לעומתו, הפיל מותק הוא הדמות המורכבת של הסדרה; גברי אך רגיש. הוא אמנם תקף את נכדתו של פואד שהסתננה לספארי, אך מסתבר שעשה זאת מפני שיש לו שלדים בארון, טראומה מעברו (המטפל הקודם שלו ככל הנראה התעלל בו). למותק יש אישיות סבוכה, פרוידיאנית משהו, אשר תורמת למיסתורין שלו. הוא הגבר המחוספס שאיבד את אמונו באנשים עקב ילדות קשה; זה שהצופים רוצים לראותו מתגבר על מכשולי העבר לעבר עתיד טוב יותר.

הקרנפים מאת יונסקו

גם סיפורי משנה, שמטרתם לספק את האתנחתא הקומית ולתת הפוגה מקווי העלילה הראשיים,לא חסרים כאן. לדוגמה, עלמה הטיגריסית שמצאה תחביב חדש בדמות דייג קרפיונים, או דובל'ה הג'ירף שזכה לפדיקור.

המכורים האמיתיים של אופרת הסבון וודאי כבר מודעים לקו עלילה חדש שנפתח לאחרונה – דרמה רומנטית וקורעת לב. קרנבלה הקרנפה מנסה להתעבר ולהגדיל את אוכלוסיית הקרנפים, העומדת בפני סכנת הכחדה. בשבוע האחרון, לאחר שקרנבלה דחתה את חיזוריהם של ציון וצפריר, היא התייחדה עם עטרי הקרנף, אשר לו בן מקשר קודם עם טנדה. האם יצליחו להביא עוד גור לעולם? מה יהיה היחס בין הילדים ומי מהם הלגיטימי? נחכה להמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully