וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רעם טרופי" ניצח את באטמן

18.8.2008 / 11:57

סרט הפארודיה על התעשייה ההוליוודית, עקף את "האביר האפל" שיורד למקום השני אחרי ארבעה שבועות בצמרת

רוברט דאוני ג'וניור יכול להרים כוס שמפניה באוויר ולצעוק "לחיים". "רעם טרופי" הוא הסרט השני של השחקן שמגיע למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות הקיץ. אבל יותר מכך, הסרט הדיח את "האביר האפל" מראש הטבלה, אחרי ארבעה שבועות בצמרת.

"רעם טרופי", פארודיה על הוליווד בצורת סרט מלחמה, בכיכובם של בן סטילר (שגם כתב וביים) רוברט דאוני ג'וניור וג'ק בלאק, הכניס 26 מיליון דולר לכיס המפיקים לאחר סוף שבוע אחד בארצות הברית ובקנדה ומאז יום רביעי הוא עומד על 37 מיליון דולר.

לשם ההשוואה, "איירון מן" גרף 99 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו, לזכותו יאמר שהוא לא התמודד מול "האביר האפל".

ב"רעם טרופי" משחקים סטילר, דאוני ובלאק, שחקנים הוליוודיים שמרוכזים בעצמם שנקלעו לקרב אמיתי בדרום מזרח אסיה, בעוד הם משוכנעים שמדובר במחנה אימונים לקראת הסרט ואף בצילומי הסרט עצמו. דאוני ג'וניור עורר מהומה קטנה באמריקה, בתפקיד השחקן הלבן שעבר ניתוחים פלסטיים כדי לשחק שחקן שחור. זהו גם הסרט הראשון מאז "זולנדר" שסטילר כותב, מביים ומשחק בו.

במקום השני בטבלת שוברי הקופות, נמצא "האביר האפל" עם 16.8 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. כרגע עומד "האביר האפל" על יותר מ-471 מיליון דולר, מה שמציב אותו במקום השני כסרט הרווחי של כל הזמנים, אחרי "טיטאניק".

במקום השלישי, "מלחמת המשובטים", תוספת האנימציה לטרילוגיה הכפולה של ג'ורג' לוקאס, עם 15.5 מיליון דולר.

העיבוד המחודש לסרט הקוריאני "Mirrors" בכיכובו של קיפר סאת'רלנד גרף 11.1 מיליון דולר וממוקם במקום הרביעי.

"Pineapple Express" שהיה בשבוע שעבר במקום השני עם פתיחה מאכזבת, ירד אל המקום החמישי עם 10 מיליון דולר שמהווים ירידה של כמעט 60 אחוזים מההכנסות ביום הפתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully