וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופי: ג'וני דפ לבאטמן הבא

18.8.2008 / 12:35

השחקן שהביא לנו את ג'ק ספארו, יגלם את הרידלר בסרט הבא בסדרת סרטי באטמן

ג'וני דפ יגלם את הרידלר, הפושע הנבל שלא יכול להתאפק מלחוד חידות ולהשאיר רמזים על פשעיו, בסרט הבא בסדרת באטמן של הבמאי כריסטופר נולן.

לדמותו של הרידלר יש כמה גלגולים, ממש כמו באטמן והג'וקר. ב-1960 גילם את הרידלר פרנק גרושין, בסדרת הטלוויזיה של באטמן. ב-1995 גילם את הרידלר השחקן ג'ים קארי, בגרסה של ג'ואל שומאכר לקומיקס הפופולרי, "באטמן לנצח".

המפיקים של באטמן משוכנעים שג'וני דפ הוא השחקן המושלם לתפקיד הרידלר, כך מדווח הנשיונל אינקווירר. "ג'וני הוא מקצוען. הוא יהיה מסוגל לקבל הוראות מהבמאי כריס נולן ועדיין להפוך את הדמות לשלו", אמרו המפיקים לעיתון.

המפיקים מחפשים גם את השחקן שישחק את הפינגווין וחושקים בשחקן זוכה האוסקר, פיליפ סימור הופמן לתפקיד ששיחק בעבר, דני דה ויטו, ב"באטמן חוזר" של טים ברטון.

למען הסדר הטוב, קבלו את רשימת סרטי באטמן על כל גרסאותיה:

הסדרה של טים ברטון: "באטמן" (מייקל קיטון בתפקיד באטמן וג'ק ניקולסון בתפקיד הג'וקר). "באטמן חוזר" (מייקל קיטון נשאר באטמן, דני דה ויטו בתפקיד הפינגווין ומישל פייפר היא אשת החתול)

הסדרה של ג'ואל שומאכר: "באטמן לנצח" (ואל קילמר בתפקיד באטמן, טומי לי ג'ונס בתפקיד הארווי טו-פייס, ג'ים קארי בתפקיד הרידלר וכריס או'דונל בתפקיד רובין). "באטמן ורובין" (ג'ורג' קלוני בתפקיד באטמן, כריס או'דונל נשאר רובין, ארנולד שוורצנגר בתפקיד מיסטר פריז ואומה ת'ורמן בתפקיד פויסן אייבי)

הסדרה של כריסטפר נולן: "באטמן מתחיל" (כריסטיאן בייל בתפקיד באטמן, קייטי הולמס בתפקיד רייצ'ל) ו"האביר האפל" (כריסטיאן בייל נשאר באטמן והית' לדג'ר בתפקיד הג'וקר).

ועכשיו כשהכל ברור, צפו בגרסאות הישנות של הרידלר בסדרת "באטמן", בסדרה מ-1992, בסדרה המצוירת ובסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully