וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות מהוליווד

19.8.2008 / 10:55

לורנס פישבורן עובר לטלוויזיה, גרסה מודרנית ל"תהילה" וסרט חדש מבית היוצר של סיימון פג. חדשות מהוליווד

לורנס פישבורן, שדמותו כמורפאוס מטרילוגית המטריקס הותירה חותם על חובבי קולנוע באשר הם, עובר אל המסך הקטן ומצטרף באופן רשמי, לקאסט של CSI זירת הפשע. בוראייטי מדווחים היום שפישבורן יהיה המחליף של וויליאם פיטרסון ששיחק את גיל גריסום האגדי. פיטרסון אמנם פורש מהמשחק בסדר, אך יישאר מפיק ב-CSI.

פישבורן יופיע בפרק 9 של העונה הנוכחית של CSI שמשודרת בארצות הברית. הוא יככב כחוקר מקרי מוות לשעבר שהפך למרצה בקולג'. תחום התמחותו: מדוע אנשים הופכים לאלימים. מאוחר יותר דמותו של פישבורן מצטרפת אל צוות חוקרי זירת הפשע ומסייעת בחקירה פעילה.

תהילת עולם

חדשות מסט הצילומים של הרימייק החדש ל"תהילה". המפיק גרי לוצ'סי, סיפק פרטים לאתר קוליידר. 25-30 מיליון דולר, זהו התקציב לצילומי הסרט שאמור לצאת ב-25 בספטמבר 2009. עלילת הסרט תתרחש בימינו וכל השירים בסרט יהיו חדשים, למעט שיר הפתיחה האלמותי. השחקנים שישחקו בסרט את התלמידים יהיו לא מוכרים, אבל בין המורים תזהו דמות או שתיים. הצילומים יחלו בנובמבר, צילומי האולפן בלוס אנג'לס וצילומי החוץ בניו יורק.

סופרפול

הבמאי של "סופרבאד" שמוכר כאן יותר בתור "חרמן על הזמן", יביים את הסרט החדש של הצמד סיימון פג וניק פרוסט ("Shaun of the Dead", "Hot Fuzz"), כך על פי עמוד המייספייס של סיימון פג.

הסרט ייקרא "פול" ומדובר בסרט מסע שעוקב אחרי שני חנונים של קומיקס מאנגליה שנקלעים להרפתקה באמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully