וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרמן יופק מחדש

נרקיס טפלר

24.8.2008 / 12:35

האחים וורנר למדו מנתוני האביר האפל והחליטו להפיק סרט חדש ואפל יותר, אודות הגיבור מכוכב קריפטון

ג'ף רובינוב, נשיא חברת האחים וורנר, הודיע כי הסטודיו יפיק גרסה חדשה של סופרמן, כדי למקסם את ההצלחה של הסרט. בנוסף, הסטודיו ישנה את כיוונו הכללי והאסטרטגיה שלו וינסה להפיק ולשחרר בין שישה עד שמונה סרטי ענק בשנה, מתוכם שני סרטים לפחות שיהיו מבוססים על דמויות הקומיקס של DC שוורנר קנו את הזכויות עליהן. כמו כן, הוחלט לקצץ את מספר הסרטים שמופקים בשנה מ-26 ל-22.

הגורם העיקרי לשינויים באסטרטגיה הוא הסרט, "האביר האפל", שנכון ליום שני שעבר נמצא במקום השני בטבלת שוברי הקופות עם 471 מיליון דולר עד כה, בארצות הברית ובקנדה.

"'סופרמן חוזר' לא ממש עבד כסרט בדרך שרצינו", אמר רובינוב לאתר אמפייר. "הוא לא הציג את הדמות הראשית כפי שהייתה אמורה להיות מוצגת. עכשיו התוכנית היא להציג מחדש את סופרמן, בלי קשר לסרטי באטמן וסופרמן". התוכנית של וורנר במקרה הזה, היא להתמקד בדמות אחת בכל פעם, ולקחת אותה למקום הכי אפל שאפשר, כמו בשני סרטי באטמן החדשים. הגיבורים, וונדר וומן, גרין ארו, ופלאש נמצאים גם הם בפיתוח לקראת סרט.

יש לקחת בחשבון שאמנם האפלוליות והריאליזם עשו טוב לבאטמן ב"האביר האפל", אך לא בטוח שדמויות פחות אפלות, כמו סופרמן, ישתלבו עם המגמה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully