וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה גונזאלס לישראל

נרקיס טפלר

25.8.2008 / 14:13

הזמר השבדי חוזה גונזלס, יגיע להופעה אחת בבארבי בתל אביב

זמר האינדי פולק השבדי, חוזה גונזלס, יגיע להופעה במועדון הבארבי תל אביב ב-11 באוקטובר. גונזלס יופיע במסגרת התור העולמי שלו שהתחיל ב-17 באוגוסט, בפסטיבל זיגט בבודפשט, וייסגר בטוקיו ב-16 בדצמבר. אלינו הוא יגיע לאחר הופעה שיקיים בדובאי.

גונזלס שיתף פעולה עם זירו 7 האלקטרונים ועשה קאבר לאחד השירים היותר יפים של להקת The Knife השבדית, "הארטביטס", שגם נבחר על ידי סוני להיות שיר הנושא של הפרסומת הראשונה של סדרת הטלוויזיה Bravia.

בין השנים 1997-1998 ניגן על גיטרה בלהקת הרוק רק אם תקרא לי ג'ונת'ן. בשנת 2003 הוא הוציא אלבום בשם "Veneer" שיצא לאחר שנתיים גם בארצות הברית. סימן ההיכר של גונזלס הוא ניגון עדין על גיטרה קלאסית, ומלודיה רכה. בין השאר, עשה גונזלס קאבר ל- "Hand on your Heart" של קיילי מינוג ול- "Teardrop" של מאסיב אטאק.

באתר מפורסם שבחלק מההופעות תופיע עם גונזלס וזמרת הבוסה נובה הניו יורקית. טרם ידוע אם היא תגיע עם גונזלס לישראל. בבל ג'ילברטו היא בתם של ג'או ג'ילברטו המפורסם ואסטרוד ג'ילברטו, קיסרית הבוסה נובה. ג'לברטו הוציאה את האלבום הראשון שלה בשנת 2000 בשם "Tando Tempo" שהפך ללהיט לאונג'ים ברחבי העולם. גם האלבום השני שהוציאה, תחת השם בבל ג'ילברטו, היה בסגנון הבוסה נובה, וכלל את האמנים קרלינוס בראון או וטום, נכדו של אנטוניו קרלוס ג'ובים.

פרטים נוספים לגבי המופע עדיין לא נמסרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully