וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רעם טרופי" ממשיך לשבור קופות

25.8.2008 / 17:27

שבוע שני ברציפות ש"רעם טרופי" נמצא בראש טבלת שוברי הקופות בארצות הברית. "האביר האפל" במקום הרביעי

"רעם טרופי", הסרט הפארודי של בן סטילר על התעשייה ההוליוודית, מככב במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות, שבוע שני ברציפות. הסרט, בו משתתפים רוברט דאוני ג'וניור, ג'ק בלאק וכמובן, בן סטילר, גרף בסוף השבוע האחרון 16.1 מיליון דולר, ובמשך שבועיים כ-65.6 מיליון דולר.

במקום השני "בית השפנפנות", שכשמו כן הוא, מספר על שפנפנת פלייבוי בשם שלי דרלינגסון (אנה פריס), הנזרקת מהאחוזה המפורסמת של פלייבוי ואין לה ממש לאן ללכת. היא פוגשת את אחוות הנשים זטה אלפה זטה שחברותיה הלא-כל-כך חכמות עומדות לאבד את הבית בו הן גרות. כמובן שרק שלי יכולה להצילן וכולן לומדות שלהיות עצמך, זה הכי חשוב. הסרט גרף בשבוע הראשון שלו להקרנות 15.1 מיליון דולר. מספיק כדי לממן את כל הסיליקון של ההפקה.

במקום השלישי, "Death Race", סרט המתח של פול וו.ס אנדרסון, בו משתתפים ג'ייסון סטטהאם, ג'ון אלן ואיאן מקשיין שהכניס לכיס בסוף השבוע האחרון 12.2 מיליון דולר.

במקום הרביעי, וכמה מוזר לראות אותו שם, "האביר האפל". הסרט שכבש את מסכי הקולנוע, וצבר סכומי עתק, נמצא בשבוע השישי שלו בטבלת שוברי הקופות, ועד כה צבר 489.1 מיליון דולר. מה שמבטיח שהבאטמן הבא יוכל להתאבזר בהמון ציוד חדשני ופעלולים מרשימים אפילו עוד יותר. אם זה אפשרי.

במקום החמישי, "מלחמת המשובטים", שנמצא כבר שבועיים בטבלת שוברי הקופות. סרט האנימציה הבדיוני הרוויח בסוף השבוע האחרון 5.6 מיליון דולר, ובמצטבר 24.9 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully