וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה יעלה כרטיס לפול מקרטני

נרקיס טפלר

26.8.2008 / 13:28

450 יעלה כרטיס שייתן לכם גישה לחיפושית לשעבר. 1500 אם תחפצו במקום ישיבה ונחשו כמה יעלה כרטיס VIP?

הכינו את קופות החיסכון: פורסמו המחירים להופעה של פול מקרטני. זול, זה לא. ההופעה שמתקיימת בפארק הירקון מומנה, בסופו של דבר, על ידי המליונר יקיר שעשוע (עלותה, אגב, 30 מיליון שקל). על אף שההופעה בפארק הירקון – מיקום פוטנציאלי להמוני כרטיסים ורווח, עצם העובדה ששום חברה מסחרית לא מממנת אותה, יכולה להיות הסיבה לחוסר הפרופורציות במחירי הכרטיסים. נכון שהחיפושית לא הופיעה פה מאז החרם שהוטל על הלהקה לפני מעל 40 שנה ונכון שעלות כרטיס רגיל לא תכניס אתכם למינוס קריטי. אבל בכל זאת ניתן לחוש בהגזמה קלה.

כרטיס רגיל יעלה לכם 450 שקל, כרטיס ישיבה יעלה 1500 שקל, וכדי לקבל חבילת VIP (שבדרך כלל כוללת מיקום פצצה וכניסה אל מאחורי הקלעים) תצטרכו למשכן את הבית או לפחות את הטלוויזיה ולשלם 5000 שקלים חדשים. מצד שני, אולי זה שווה כדי לזכות בחיכוך עם גברת טייב שבוודאי לא תפספס את האירוע.

כדי לסבר את אוזניכם וארנקכם, מדונה, אשר פתחה בסיבוב ההופעות Sticky and Sweet בתחילת השבוע, גובה עבור כרטיס כרטיס VIP במדיסון סקוור גארדן שבניו יורק, בסביבות ה-600-650 דולר. חישוב שער דולר שהוא גבוה מהשער הנוכחי, סתם בשביל הנקודה, מעלה 2280 שקל, על צג המחשבון. פחות מחצי ממה שגובה החיפושית.

אמנם אפשר להתנחם בעובדה שבשביל דיפ פרפל הייתם צריכים לגרד 750 מהכיס ואף 810 במקרים מסויימים. אבל אין ספק שיש כאן חוסר פרופורציות מעניין: שווה יותר ממדונה, אבל לא שווה כמו דיפ פרפל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully