וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח גדול, אחות קטנה

הילית וולברג

27.8.2008 / 12:30

סדרת הריאליטי הכי מדוברת, היא זו של החיפושים אחר רוז, שעוברים בחוסר טעם בשידור חי. הילית וולברג חשה בחילה

בין כל בלבולי גמר כוכב נולד אתמול, הסתתרה לה תכנית הריאליטי הגדולה של הקיץ הקרוב. לא מדובר אגב, בפורמט הגאוני בפשטותו של "האח הגדול". מדובר, עם כל הצער שבדבר, בסדרת הריאליטי ובסיוט המציאותי של הילדה רוז.

מימין לנגן המדיה באתר "קשת", המציג את הדיווח של חברת החדשות מן השטח, תוכלו בינתיים, על הדרך - אם לרגע משעמם לכם לצפות במשטרה עושה את עבודתה - להתעדכן בפורמט ההולנדי המשובח של "האח הגדול". צוות החיפוש לא העלה דבר בחכתו במקצה הראשון של הבוקר? עד שייצא המקצה השני, צפו באחד מהרגעים המביכים של המתמודדים ב"האח הגדול" בעולם. נמשתה חבילה מן המים ומדובר בשקית ניילון מזוהמת? איזו אכזבה. התנחמו לכם במה שיש למרינה ולעופר שכטר להגיד על חווית המציצנות. לבטח תחכימו.

"האח הגדול" שברה שיאים של רייטינג באנגליה, ולכן, איך לא, תשבור שיאי רייטינג גם בישראל. אבל תופתעו לגלות שהיתה סדרת ריאליטי נוספת באנגליה, ששברה גם היא שיאים של אחוזי צפייה. אלו היו הדיווחים השוטפים שנגעו לפרשיית ההעלמות של מדלין מק'קאן, הילדה הבריטית הקטנה שנעלמה בפורטוגל ועד היום לא יודעים מה עלה בגורלה. ואם שם עשו מזה כזה עניין, אז למה לא כאן אצלנו? מי יודע, אולי נשיג לפורמט הזה חסות.

שלא יובן לרגע אחרת. פרשיית היעלמותה של רוז היא מזעזעת. אין מלה אחרת לתאר זאת. לדיווחים השוטפים אודות הסיפור האמיתי יש חשיבות עליונה, שנוגעת לזכות הדמוקרטית הבסיסית והחשובה של הציבור לדעת. אבל מכאן ועד לעקוב אחר חיפושי המשטרה בצורה מציצנית שכזאת, יש קילומטרים של טעם רע, כמעט כמו מי הירקון.

טעם רע

תקציר הפרקים הקודמים: לאחר שהתוודה סבה של רוז ברצח נכדתו, הוקצו כל המשאבים לחיפושים אחר גופתה, שהושלכה ככל הנראה, לנהר הירקון. כמה צוללנים, כלבי גישוש וסירות הצלה משם, אנחנו יושבים אל מול המסך, מציצים בדאגה ובהצצה מדאיגה, לתמונות סתמיות למדי. הנה הם מתארגנים ליציאה. הנה הם אוכלים את ארוחת הבוקר. הנה ברקע קולו של הכתב שמקבל שיחה מהמערכת ומעדכן בכלום הזה שהוא מצלם. "תעלה לשידור", הם בטח אומרים לו והוא תופס את המיקרופון וחוזר אהההה... על הדברים, אהההה... שאהההה... כאמור... אהההה וכפי שדיווחנו לכם אההה.... קודם אהההה... רק כאן אההה... בחדשות... אההה... שתיים.

ומה, לעזאזל. מה יעשו בחדשות ערוץ 2, כשחלילה וחס ובשעה טובה (או בעצם רעה), תתגלה גופתה של הילדה האומללה? מה אם זו לא תהיה הגופה בשלמותה, אלא, חלילה וחס, חלק ממנה. גם אז תצלם המצלמה בעניין רב את אותה יד, או רגל שנמשתה מהירקון? בסדרת המציאות המציצנית הזאת, אף גלגל הצלה לא יעזור לרוז. נדמה שמאז אותו מסך מפוצל שחילק את הצפייה בטלוויזיה בין כדורגל ופיגוע לא נראתה כאן כזו הפגנת טעם רע. האח הגדול לא רק שומר, הוא גם מציצן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully