וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רי גונזלס וקירק לייטסי לישראל

נרקיס טפלר

27.8.2008 / 13:12

ג'רי גונזלס, קירק לייטסי ודודו בלילטי יערכו ארבע הופעות ברחבי הארץ שישלבו שלל סגנונות מוזיקליים

שלושה מוזיקאי-על, ג'רי גונזלס, קירק לייטסי ודודו בלילטי, יגיעו לארבע הופעות בישראל. ב-4 בספטמבר תתקיים הופעה בזאפה הרצליה, ב-5 בבארבי כפר סבא, ב-6 בצוללת הצהובה בירושלים וב-7 בספטמבר תתקיים ההופעה האחרונה בלבונטין 7 בתל אביב. השלושה יערכו מופע מיוחד שישלב סגנונות מוזיקליים שונים כמו מוזיקה אפריקאית, גנאווה מרוקאית, ג'אז לטיני, מוזיקה יהודית-מרוקאית ופ'אנק. ינגנו איתם, גלעד אברו על בס, אמיר ברסלר בתופים ואסף יוריה על סקסופון.

הפרוייקט מתגבש כבר כמה שנים, כשענק הג'אז, הפסנתרן קירק לייטסי פגש את דודו בלילטי הישראלי בפריז ויחד הם החלו ליצור את השילוב המוזיקלי הזה. מאז, לייטסי מבקר בישראל לפחות פעם בשנה, לחזרות, להופעות ולהקלטות של הפרוייקט.

ג'רי גונזלס הוא נגן חצוצרה מארצות הברית וספרד, שהחל את הקריירה שלו בתזמורת הלטינית של דיזי גילספי. מאוחר יותר ניגן עם אדי פלמיירי ובשנות השמונים הקים ג'רי גונזאלס ביחד עם אחיו, הבסיסט אנדי גונזאלס את להקת הלטין-ג'אז, פורט אפאצ'י, שהפכה במהרה להיות אחת מלהקות האפרו-קובניות החשובות והמשפיעות. ג'ונזלס הקליט עם גדולי ג'אז כטוני וויליאמס, מקוי טיינר, טיטו פואנטה ופקיטו ד'ריברה.

מחיר כרטיס נע בין 70 ל-130 שקלים, בהתאם למקומות הישיבה.

קירק לייטסי, נגן פסנתר, מארצות הברית וצרפת. לייטסי הוא אחד מותיקי פסנתרני הג'אז הפועלים כיום. לייטסי ניגן עם גדולי ג'אז נוספים כצ'ט בייקר, בטי קארטר ויוסף לטיף. בסוף שנות השמונים, לייטסי היה מנהיג להקת The Leaders. לייטסי הקליט למעלה מעשרים אלבומים כסולן והשתתף במאות הקלטות.

דודו בלילטי, מתמחה במוזיקת עולם, במוזיקה מרוקאית ובמוזיקה אפריקאית. בלילטי הופיע בפסטיבלים רבים בכל רחבי העולם ושיתף פעולה עם מוזיקאים חשובים כמו לייטסי, מוריס אל מדאיוני ואלפא בלונדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully