וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינמטק חדש בהרצליה

נרקיס טפלר

27.8.2008 / 16:10

סינמטק חדש נפתח בהרצליה, עם שני אולמות הקרנה ואולם עתידי למופעים ואירועים

תגידו מזל טוב. עכשיו גם להרצליה יש סינמטק חדש שנפתח לפני שבוע ברחוב סוקולוב 29, לתקופת הרצה, במתחם קולנוע "סטאר" לשעבר. הסינמטק יכלול שני אולמות הקרנה ויפעל כמרכז אזורי לקולנוע איכותי. בשנה הבאה ייחנך אולם נוסף, בו ייערכו מופעים ואירועים ממגוון תחומי האמנות עם דגש על מתן במה ליוצרים צעירים.

החודש תוכלו לראות, בין היתר, את הסרטים "זה ייגמר בדם" של פול תומאס אנדרסון, "רפסודיה באוגוסט" של קורוסאווה, "חוק התשוקה" של אלמודובר, "הכלה לבשה שחורים" של טריפו, "פסיכו" של גאס ואן סנט ועוד. במסגרת פעילויות ההרצה, תוכלו להשתתף בחינם בהרצאות ולראות הקרנות סרטים קצרים. לקראת טקס פרסי ה"אופיר" יוקרנו חמשת הסרטים העלילתיים המועמדים לפרס "ואלס עם באשיר", "איים אבודים" ובהקרנות טרום בכורה: "שבעה, "כמו אבא שלך" ו"אצבע אלוהים".

"אנו שמחים לפתוח סינמטק לתושבי הרצליה והשרון, ובטוחים שקהל רב ימצא אצלנו אופציית בילוי איכותי באווירה ביתית", אמרה נעה רון, מנהלת סינמטק הרצליה. "נתמקד בהצגת קולנוע נגיש לשוחרי אמנות ותרבות וגם לקהל רחב יותר, שיקבל חשיפה למגוון ז'אנרים, במאים וסגנונות קולנועיים. ניתן במה לבמאים צעירים ולסרטיהם הקצרים, נעזור להעשיר ולטפח את יוצרי המוסיקה לקולנוע בארץ ונתייחס לעולם הקולנוע בעבר ובהווה ואף למגמת טשטוש הגבולות בין המדיות השונות בתחום האמנויות בכלל ואמנויות המסך בפרט".

  • עוד באותו נושא:
  • סינמטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully