וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והמחזמר

עומר בכר

31.8.2008 / 15:59

ביום הבחירות לנשיאות ארה"ב מנסה עומר בכר למנוע התנקשות בבתו של המועמד הדמוקרטי, אך נופל לבור

האם ניתן ליצור סרט דרמה שיפנה לכל שכבות האוכלוסיה ועדיין יצליח לבדר? התשובה היא "חומות של תקווה", "תקנות בית השיכר" ויש סיכוי שגם "The Secret Life of Bees", שמבוסס על רומן בעל אותו השם. כך לפחות לפי הטריילר, המציג את סיפורה של ילדה קטנה שברחה מהבית ביחד עם עוזרת הבית השחורה, בשנות השישים ומגיעה אל ביתה של משפחה שחורה העוסקת בכוורנות. נדמה שסף הקבלה של השחקנים לקאסט הסרט, הוא לפחות אוסקר, או מועמדות לאוסקר ואיתם דקוטה פאנינג שגדלה להיות שחקנית עם פוטנציאל אוסקרי. פסקול מוטאון המשולב בחוכמה בטריילר, פוגע בול והאווירה הכפרית מצטלמת נהדר.

ציון טריילר: דבש מלכות.

קהל יעד: נועם טור.

מזרח תיכון חדש

אם חציתם את גיל העשרה החדשות על טריילר ל- " High School Musical 3" לא מרעישות במיוחד, אבל למשמע הבשורה שמעתי שהיתה קריסת ICQ של כמה שעות. בכל אופן הקאסט המקורי חוזר, לרבות הזוג המוזר זאק אפרון וונסה האצ'ינס וגם כמובן המרשעת המזמרת אשלי טיסדייל, לשנתם האחרונה בבית הספר. אגב, לדעתכם יהיה קולג' מיוזיקל, או שכאן סיימנו?
הטריילר בכל אופן, כולל בונוס בצורת הקדשה אישית של אפרון את האצ'ינס וזה כבר ממש נחמד מצדם. 10 שירים מקוריים, והבטחות לאירוע חד פעמי עוטפות את הטריילר ובאוקטובר הסרט ישודר בדיסני ומיד אחר כך יהיה זמין ברשת להנאתכם. עד אז, יש לנו גרסה משלנו: "היי סקול מיוזיקל – המחזמר".

ציון טריילר: קולע בול.

קהל יעד: הדמוגרפיה של פרסומות לטמפונים.

בוש והיכלם

בסרטו החדש של אוליבר סטון, ""W, הוא מנסה להציג את הביוגרפיה של הנשיא האמריקני היוצא, ג'ורג' דבליו בוש ולהסביר כיצד חדל אישים שכמוהו, הגיע להיות האיש החזק בעולם. ועוד במשך שתי קדנציות!! הטריילר מציג בעיקר את ימיו ההוללים של בוש המתבגר שבילה במשחקי פוקר ובשתיית אלכוהול. בסוף הטריילר, במקום להציג את השחקנים, נכתבים שמותיהם של האנשים שאותם הם משחקים, מבוש האב, דרך קונדוליסה רייס, דיק צ'ייני ואחרים. אני משוכנע שזה מתסכל להיות שחקן ולא לזכות בהכרה, בייחוד כשאוליבר סטון דואג לנוסס את שמו בגאון בסוף הטריילר. ובכלל, מה הטעם להכפיש את שמו אחרי שהוא כבר כיהן כנשיא? איפה היה אוליבר סטון כשמייקל מור ניסה לעשות את זה בפרנהייט 9/11?

ציון טריילר: מסקרן אבל חסר שיניים.

קהל יעד: אמריקנופילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully