וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעה מגונה

ראובן רייכמן

1.9.2008 / 11:29

היום הראשון בבית הספר יכול להיות טראומטי, אבל אם תעקבו אחר המדריך של ראובן רייכמן, מצפה לכם שנה שלא תשכחו

הכיסאות הצהובים, הקשים, הרכינה אל הברזייה, שפריץ המים אל תוך הפה, שולחנות הפורמייקה הירוקים, החרוטים. חברת הנערים שצהלותיה וצווחותיה נישאות עד סוף המסדרון, הגוף שמשתנה כל העת, צומח, מפריש ריחות. זוהי חוויה לא פשוטה להיות תלמיד, ולא כל אחד נולד מוכשר לה. כיצד אם כן ניתן להופכה לפשוטה יותר? להלן כמה עצות.

הקימה בבוקר: לברך כל איבר בבוקר טוב

נערים רבים סובלים משעת היקיצה המוקדמת בימי הלימודים. גופם מוטל על המיטה, ללא תזוזה, ורק המחשבה על יציאה ממנה מעבירה בהם גל עמום של כאב ואובדן. הסיבה לכך היא שגופם עדיין ישן, והם – מתוך תודעתם המעורפלת - מנסים להפעילו באבחה אחת. הפתרון הוא פשוט: יש להעיר את הגוף לאט ובעדינות, איבר אחרי איבר.

הצטיידו במכחול או במברשת צבעים. כעת, בעודכם שרועים על המיטה, געו בעזרת המכחול בקצה הבוהן של רגלכם. לטפו את הבוהן בעזרתו, וברכו אותה בלבכם בברכת בוקר טוב. כעת המשיכו אל האצבעות שלצדה, מעבירים את המכחול גם בחריצים שביניהן, ומשם אל כף הרגל. ברכו אותם. עלו עם המכחול לאורך השוק, מברכים כל פיסה ופיסה מבשרכם. ירך פנימית, עכוז, פי טבעת, אשכים ואיבר המין. לטפו אותם בעדינות בעזרת המכחול, ציירו בתנועתכם כל תו ותו שלהם, תנו לסיבי המכחול לחקור כל סדק, ברכו אותם. בוקר טוב! רדו לאורך הרגל השנייה ומשם בחזרה אל הבטן, קורקבן, חזה, פטמות, ידיים. עברו על כל האיברים בגופכם. העירו אותם ברכות.

למתקדמים: עשו זאת כשאתם עומדים על ארבע, ראשכם שמוט בין זרועותיכם.

שיעור מתמטיקה: בחירת המקום בכיתה

היכנסו לכיתה באיחור, וסקרו את כל התלמידים היושבים בה. אתרו את הנער הכי יפה – זה בעל השיער השחור המתולתל מעט, העיניים השחורות העמוקות, האף היווני הישר, הגוף הדק, ששריריו נגלים רק עם תנועותיו. האם אתם בטוחים שזה הוא? התבוננו על רגליו במכנסי הריצה הקצרים, על שוקיו החשופים. הם מכוסים שיער עדין? זה הוא! שבו לצדו.

שיעור תנ"ך: שיעורי בית

בית השחי שלכם כבר צימח מעט שיער. הוא מדיף ניחוח כבד, מרוכז, שאינכם יודעים עדיין לזהות. בביתכם טלו פיסת צמר גפן והחליקו אותה באיטיות בשני בתי השחי, ובחיבור שבין הרגליים לאיבר המין. הריחו אותה. ריחה משכר. הכניסו אותה לשקית ניילון, ואז לצנצנת ורשמו עליה את התאריך. זה בשבילכם.

כעת, בכל בוקר, חזרו על פעולה זו. אבל במקום להניח את פיסת הצמר גפן בצנצנת, שאו אותה לבית הספר בכיסכם. כשלא יבחין בכך, הוציאו מתיקו של הנער היושב לצדכם את חפציו, ומשחו אותם בצמר הגפן הטבול בריח גופכם. הקפידו במיוחד בתנ"ך, שכן אותו הוא מנשק.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

שיעור ספורט: התמזגו במקום

שבו עם חבריכם, שאר הנערים, על הרצפה, שעונים בגבכם על קיר אולם הספורט. במהלך השיחה, כאילו מבלי משים, הסיטו מעט את שולי מכנסי הריצה הקצרים שלכם, והוציאו מבעד לשרוול את איבר מינכם. אתם יכולים להניח את ידכם האחרת על שוקו של הנער שלצדכם. כעת השתינו. נהר צהוב מתחיל להזדחל על העפר, מגיע עד לרגליו של המורה.

שיעור ספרות: אל תזוזו

הישענו לאחור, ידיכם פרוסות לאחור, כל גופכם מתוח. פסקו את הרגליים. בטעות הניחו לשוקכם החשופה לגעת-לא לגעת בשוקו של הנער היושב לצדכם. אל תזיזו אותה. עצרו את נשימתכם. אל תזוזו. חושו את חומו. חושו את שערותיו הרכות מדגדגות את בשרכם. אל תזוזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully