וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק

עומר בכר

7.9.2008 / 8:19

עומר בכר נקלע לסיטואציה לא קלה באחוזתו של יו הפנר, אך מצא דרך מילוט בפתחי הניקוז של הג'קוזי

אחד הסרטים המבטיחים ביותר של עונת הסתיו הקרובה הוא החדש של קווין סמית', "Zack and Miri Make a Porno". הטייטל די מספר את העלילה אבל לאלו שלא ראו "הפוך", להלן תקציר הפרקים: צמד שותפים שנקלע לצרות פיננסיות לוקח יוזמה ומחליט לצלם סרט פורנו. ברקע, כמובן, סיפור אהבה, חברות ומשל על החיים. סת' רוגן ואליזבת בנקס הם זאק ומירי אמינים ומוצלחים למדי וכמו בעבר, גם בסרט הזה קווין סמית' שומר אמונים לחבריו ומלהק אותם לתפקידים שונים וכך גם ג'ייסון מיוז וג'ף אנדרסון או ג'יי ורנדל משתתפים בהפקת הפורנו. בסוף החודש הבא הסרט עולה לאקרנים בארה"ב, ובינתיים תוכלו לחזות בטריילר מתובל בשפה גסה.

ציון טריילר: פורנו עושים באהבה או שלא עושים בכלל

קהל יעד: מעריצי קווין סמית' ופורנו

כוח דיזל

כנראה שצריך הרבה טסטוסטרון כדי להנות מסדרת הסרטים מהיר ועצבני אבל אין מילה אחרת לתאר את הטריילר החדש לפרק הרביעי בסדרת Fast & Furious מלבד מגניייייייב!
העלילה לא ממש חשובה, העיקר שוין דיזל הגב-גבר חוזר יחד עם פול ווקר ומישל רודריגז. ובל נשכח את הפטריוטיות הזקורה מתמיד בדמותה של גל גדות, אמנם בתפקיד משני, אבל היי, גם אקי אבני התחיל כגופה. פסקול הולם של Late of the Pier לגושפנקת הקוליות וגם שוטרים, גנבים, מכוניות, כוסיות, מרדפים ופיצוצים בשתי דקות עמוסות כל טוב. הסרט יעלה בקיץ 2009 לאקרנים וזה אומר שיש לכם מספיק זמן לעשות רישיון עד אז. אבל בזהירות.

ציון טריילר: מהיר ו... עצבני?

קהל יעד: מנויי בלייזר

כוח תפוח

ניו יורק היא כנראה העיר הטובה בעולם ולכן החליטו ליצור סרט מחווה לעיר בשם "New York I Love You" שמבוסס על הסרט הצרפתי "Paris Je T'aime". 13 במאים וביניהם גם סקרלט ג'והנסן ונטלי פורטמן, מספרים סיפורים קצרים על אנשים שחיים בעיר, לא קונספט חדשני במיוחד אבל תמיד מחמם את הלב. הטריילר מציג מעט מאוד וגם לעקוב אחרי המעט קשה, כיוון שרואים בו פיסות מכל הסרטים. מלחמות אגו, מישהו? הפסקול מבולגן בהתאם, לרבות 1234 הטחון של Feist אבל בסך הכל, המסר עובר כראוי: ניו יורק, התפוח הגדול, העיר שלא נמה אני אוהב אותך.

ציון טריילר: כור היתוך מבולגן

קהל יעד: הביסטי בויז, וודי אלן, ג'רי סיינפלד ואחרים

לזכרו של דון לה פונטיין

ואיך אפשר בלי להיפרד כראוי ממר טריילר דון לה פונטיין שהלך השבוע לעולמו והותיר אחריו אלפי טריילרים קלאסיים מותחים ומרגשים כאחד ועשרות קלישאות נהדרות. הקול שכולנו גדלנו עליו ישאר איתנו חקוק בזיכרון עוד זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully