וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"The Wrestler" זכה בפרס "אריה הזהב"

חיים אברהם

7.9.2008 / 12:50

הסרט של הבמאי דארן ארונופסקי, מספר את סיפורו של מתאבק בפנסיה, שמנסה לחזור לזירה בשביל עימות אחרון מול יריבו

"The Wrestler" סרטו של הבמאי דארן ארונופסקי, זכה אמש (שבת) בפרס אריה הזהב בפסטיבל ונציה, כך דיווחו סוכניות הידיעות. הסרט מספר על רנדי רובינסון (מיקי רורק), מתאבק בפנסיה, שמנסה לחזור לזירה בשביל עימות אחרון מול יריבו.

"דארן ארונופסקי הגיע לכאן לפני כמה שנים ונפל על התחת", אמר רורק בטקס חלוקת הפרסים. "אני שמח שהיה לו את האומץ לחזור, למרות שלדעתי הוא לא רצה".

וים ונדרס, נשיא הוועדה של הטקס אמר כי "מדובר בסרט עם משחק שובר לב בכל מובן המילה, ואם אני אומר שובר לב, אתם יודעים שאני מדבר על מיקי רורק". ונדרס רצה להציע את רורק לזכיה בפרס "השחקן הטוב ביותר", אך חוקי הפסטיבל אוסרים על זוכי פרס אריה הזהב לזכות גם בפרס זה.

הזוכים הנוספים הם: אלכסיי גרמן ג'וניור בפרס הבמאי הטוב ביותר עבור "Paper Soldier", היילה גרימה בפרס חבר השופטים עבור "Teza", סילביו אורלנדו בפרס השחקן הטוב ביותר עבור "Il papà di Giovanna by Pupi Avati", דומיניק בלאנק בפרס השחקנית הטובה ביותר עבור "L’autre by Patrick Mario Bernard", ג'ניפר לורנס בפרס השחקנית הצעירה ביותר עבור "The Burning Plain by Guillermo".

אלישר חמידודג'ייב ומקסים דרוזדוב בפרס הצילום הטוב ביותר עבור "Paper Soldier", היילה גרימה בפרס התסריט הטוב ביותר עבור "Teza", וורנר שרוטר בפרס האריה המיוחד ובפרס סרט הביכורים הטוב ביותר זכה ג'יאני די גרגוריו עבור "Pranzo Di Ferragosto".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully