וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר חדש על האלבום של נאס

9.9.2008 / 14:28

מייקל אריק דייסון שניתח את יצירותיהם של מרווין גיי וטופאק שאקור, יינתח את האלבום של נאס, "Illmatic" בספר חדש

מייקל אריק דייסון, סופר אמריקאי מוערך, שדרן רדיו ופרופסור אקטיביסט באוניברסיטת ג'ורג' טאון בוושינגטון, יכתוב, ביחד עם מלומדים נוספים, ספר המנתח את אלבומו הראשון של הראפר נאס, "Illmatic" מ-1994.

על פי Amazon.com, הספר שייקרא "Born to Use Mics: Reading Nas' Illmatic", ייצא ב-9 בינואר 2009. שם הספר מצטט שורה מתוך שיר מתוך האלבום בשם "N.Y State of Mind".

"Illmatic" הוא האלבום הראשון של נאס, שעל פי מעריצים ומבקרים כאחד, היה יצירת הפאר הכי גדולה שלו אישית ושל התקופה בכלל. בשבוע הראשון ליציאת האלבום הוא נכנס למצעד ה-200 של בילבורד במקום השניים עשר. מאוחר יותר האלבום הגיע למעמד פלטינה. על אף שאין נתונים חד משמעיים שתומכים בכך, האלבום נחשב כאלבום ההיפ הופ הטוב ביותר של הניינטיז ויש שיגידו שמדובר באלבום ההיפ הופ הטוב ביותר. המגזין, רולינג סטון, הכניס את האלבום למקום 400 ברשימת 500 האלבומים הכי טובים של כל הזמנים.

מייקל אריק דייסון חיבר יצירות על אמנים כמו מרווין גיי וטופאק שאקור, לצד ספרים על מותו של מרטין לותר קינג, על נשים שחורות ועל ביל קוסבי, הכל כחלק מהעיסוק שלו בתרבות אפרו-אמריקאית ובסוציולוגיה באופן כללי. הוא מוערך מאוד בקרב מעריצי היפ-הופ וחובבי המילים והשירה של תרבות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully