וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבול" של פלס מקבל אלבום זהב

חיים אברהם

10.9.2008 / 8:00

למרות הביקורות הקשות, "מבול" של קרן פלס זכה באלבום זהב. פלס: "היה מאוד חשוב לי לעשות את השירים החדשים, כדי שהקהל יהנה בהופעות"

חודשים ספורים לאחר יציאתו, ולמרות הביקורות הקשות, אלבומה של קרן פלס "מבול" קיבל אלבום זהב, לאחר שנמכרו מעל 20,000 עותקים שלו. פלס, שהוציאה את תקליטה הראשון בגיל 27 בגלל "קשיים טכניים" להגדרתה, מרגישה כי היא בשלה יותר וכי שיריה מגובשים יותר.

"היה מאוד חשוב לי לעשות את השירים החדשים, כדי שהקהל יהנה בהופעות", אמרה פלס. "האמנתי שההופעה שלי טובה והיא הייתה הצלחה, אבל הרגשתי שחסרים עוד כמה שירים. עכשיו אני מרגישה שההופעה שלמה יותר, והיא נהיתה הרבה יותר כיפית".

חששה הגדול ביותר של פלס היה להפוך לתופעה חולפת, זמרת של להיט אחד. אך היא שרדה בהצלחה, תוך כדי שהיא ממשיכה לכתוב שירים לקולגות כמו מאיה בוסקילה ובועז מעודה, בנוסף לכתיבת מוזיקה מקורית למחזה שיעלה בקרוב בתאטרון הקאמרי.

"מפחידים אותך שאתה תופעה חולפת, ושאתה רק לתקליט אחד. כמה שאתה מנסה להתעלם מזה, הפחדים האלו חודרים אליך", אמרה פלס, שהתרעמה על הביקורת של מבקר המוזיקה של וואלה! תרבות, עינב שיף על אלבומה. "המבקרים עושים תחרות מי יכול לרדת עליי יותר, מי יותר מגניב שהוא כותב משהו יותר גרוע עליי. הם אמרו שהמיינסטרים זה קללה, ואיכשהו אני הפכתי להיות סמל של הדבר הזה, ומאוד הפרעתי למבקרי המוזיקה".

אך פלס מוצאת נחמה בקהל ובאלבום הזהב, ואף מבקשת להודות לכל האנשים שצרבו את הדיסק. "להיות נגד צריבת דיסקים, זה כמו להיות הדודים המבוגרים שתמיד מתלוננים. אני חושבת שצריך לקנות דיסק, אבל אני מעדיפה שלאנשים יהיה דיסק צרוב שלי מאשר שלא יהיה דיסק בכלל".

אגב, למי שמצפה להופעה של השילוש הקדוש פלס-מסיקה-כורם, יש למה לחכות, אבל צריך לשים דגש על ההמתנה. "אנחנו מחכות שיעברו כמה שנים, כי צריך לתת לכל אחת להיות אומן חזק בפניה עצמה. אחר כך לחיבור שלנו תהיה משמעות חזקה יותר מאשר עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully