וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

10.9.2008 / 16:18

על הקשר בין חורים שחורים, מתחזים למתים ואמהות שנראות כמו החברה שלכם. דניס ויטצ'בסקי אובדני

אז מה, לא בלע אותנו החור השחור? חבל, חבל. אם זה היה קורה, לא הייתי צריך לעמוד בדדליין של הטור הזה או לדאוג להשלכות של סיגריות על מצבי הבריאותי. אבל לא נורא, הניסוי שהחל היום מתחת לאדמת שוויץ יתחיל לגרום לפוטונים לחבוט אחד בשני רק באוקטובר 2008, ואז אולי ניבלע כולנו בתוך החור. ואם אתם רוצים להבין למה לעזאזל זה מגיע לנו, אולי כדאי שתכנסו לאתר הפרויקט ותקראו מה המטרה שלו. אולי ככה תוכלו לדעת, ברגע בליעתו של כדור הארץ, שמותכם הלגמרי-לא-ודאי-ובכלל-לא-סביר, בחור השחור, לא היה לשווא.

גבר מת מצלם

ואם כבר בחורים שחורים עסקינן, ברשת האינטרנט – ממש כמו בעולם החיצוני לה – יש לא מעט חורים שחורים, שמושכים אליהם אנשים ולא משחררים אותם. מדובר, בעיקר, ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ומייספייס, אתרים בהם אנשים נתקעים לחודשים רבים. אז מה עושים במקרה כזה? מוצאים תחביבים חדשים, רבים מהם מוזרים.

קשה להחליט מהו התחביב המוזר ביותר שתועד ברשת האינטרנט, פשוט כי יש כל כך הרבה. ובכל זאת, אתר שמתיימר לאסוף שיאי עולם לא קונבנציונליים טוען כי התחביב המוזר ביותר הוא כנראה של צ'אק למב, שאוהב להתחזות למת ולצלם תמונות, כמו גם סרטוני וידאו, של האירוע.

אשר"ל

אם התחביב אותו בחרתם לעצמכם כולל הקמת ארגון, כדאי שתחשבו טוב טוב על השם שלו. השם הוא הרי הפנים של הארגון שלכם, וכדאי שיהיה מהודק וקליט. עדיף גם להימנע משמות בנאליים, שיגרמו לאנשים לחשוב כי מדובר במשהו סאטירי המושפע מבדיחות של מונטי פייתון.

אם אתם רוצים לראות מהו שם גרוע עבור ארגון, אפשר להסתכל על החזית האיסלמית לשחרור בני מורו – קבוצה ג'יהאדיסטית בפיליפינים. מעבר לקלישאתיות של השם שלהם, יש גם את העניין הקטן של ראשי תיבות. להזכירכם, מדובר ב-Moro Islamic Liberation Front, או בקיצור... MILF. וזה, איך לומר, לא השם הטוב ביותר לארגון בדלני לוחמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully