וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק וקללת הנשמה

עומר בכר

14.9.2008 / 11:37

"הצילו!" צעק עומר בכר כשגילה שהדיילת המחייכת אליו בזמן ארוחת הצהריים היא לא אחרת מאשר לטאה דו-ישבנית

בשעה טובה עלה לרשת הטריילר הרשמי של החדש בסדרת ג'יימס בונד, "Quantum of Solace" (קוונטום של נחמה, בעברית). הטריילר הוא גנרי לסדרה, רמז דק לעלילה הלא-ממש-חשובה או מובנת (הפעם: בונד במנוסה), הרבה אש ותמרות עשן, קצת נערת בונד בסצנת סקס חמה ודניאל קרייג אחד קשוח שלא שוכח להוריד חולצה. ישנם סרטים שלא צריכים טריילרים כדי לשבור קופות, סדרת ג'יימס בונד היא בדיוק כזו ולכן למרות טריילר לא מסקרן, צפוי לנו נובמבר לוהט.

ציון טריילר: מעורבב מידי.

קהל יעד: מעריצים בנשמה

קללת אבן הנחש הירוקה

גם סרטו האחרון של ברני מק "Soul Men" צפוי לעלות בנובמבר והטריילר מזכיר לנו כמה רב ההפסד לעולם הבידור על לכתו בטרם עת של הקומיקאי הגדול. על הפרק: צמד זמרי נשמה שהצליחו בקטן לפני למעלה מ-20 שנה, מתבקשים לערוך קאמבק עבור תוכנית של ערוץ VH1. השניים, שניתקו בכעס כל קשר, נדרשים לערוך סיבוב הופעות שבמהלכו מעוררים מתחים רבים ורגעים קומיים משעשעים. בתפקיד אורח בסרט מופיע גם המנוח אייזק הייז בתפקיד עצמו, דבר שגרר דיבורים על קללת הסרט על שחקניו. נקווה שסמואל אל ג'קסון איננו הבא בתור, הוא עוד לא סיים את תפקידו בעולם הזה, לפחות לא עד שיאשרו את "נחשים על המטוס 2".

ציון טריילר: תנצב"ה.

קהל יעד: שחורים ולבנים עם נשמה.

מצעד הגאווה

גאס ואן סאנט שב עם סרט הקרוב מאוד לליבו, "Milk", בו הוא מספר את סיפורו של הארווי מילק, ההומוסקסואל המוצהר הראשון שרץ למשרה ציבורית, בעקבותיה התנקשו בחייו.
הטריילר מתמקד בעיקר בעלייתו של מילק, אותו משחק בצורה מוצלחת וכריזמטית כצפוי, שון פן. עוד משחקים: ג'וש ברולין, ג'יימס פרנקו והכוכב העולה אמיל הירש כדי להוות איום רציני על עונת הפרסים הממשמשת ובאה.

ציון טריילר: מרתק.

קהל יעד: גאים בנשמה ואנשים עם נשמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully