וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לקרוא ולשרוף" בראש רשימת שוברי הקופות

חיים אברהם

15.9.2008 / 10:00

סרטם של האחים כהן שייצא השבוע לאקרנים בארה"ב גרף 19.4 מיליון דולר. לראשונה : "האביר האפל" לא בחמישייה

במקום הראשון ברשימת שוברי הקופות של סוף השבוע בארצות הברית נמצא "לקרוא ולשרוף" של האחים כהן, עם הכנסות של 19.4 מיליון דולר לא כולל פופקורן ושתיה. הסרט עוסק באוסבורן קוקס, סוכן בכיר ולא מוצלח במיוחד ב-CIA. לאחר שמפטרים אותו מסוכנות הביון מחליט קוקס להעלות על הכתב את סיפור חייו, אלא שאז כשהוא מגלה שאין לו בעצם הרבה מה לספר. הוא כותב ספר זיכרונות מדומיין, ומוצא את עצמו נסחט על ידי שני לא יוצלחים, הבטוחים שהמסמך שברשותם הוא בעל חשיבות ביטחונית עליונה, וזו ההזדמנות שלהם לנסות ולמכור אותו לרוסים.

במקום השני נמצא "The Family That Preys", שייצא לאקרנים בסוף השבוע וגרף 18 מיליון דולר. הסרט מספר על שתי משפחות שנקרעות כתוצאה מתאוות בצע, רומנים ועסקאות מלוכלכות.

במקום השלישי ממוקם "Righteous Kill" עם 16.5 מיליון דולר. הסרט, שייצא אף הוא במהלך סוף השבוע, מספר על שני בלשים ותיקים בניו יורק (אל פצ'ינו ורוברט דה נירו), שמנסים למצוא קשר בין מקרה רצח שאירע לאחרונה ורצח שהם האמינו שפתרו לפני שנים רבות.

במקום הרביעי נמצא הסרט "The Women" עם רווחים של 10 מיליון דולר. הסרט הוא חידוש לסרט "The Women" משנת 1939, ומספר על רעיה ניו יורקרית עשירה שעוזבת את בעלה הבוגדני, וחוברת אל נשות החברה הגבוהה באתר נופש אקסלוסיבי.

במקום החמישי נמצא "בית השפנפנות", שרץ כמעט חודש במצעד שוברי הקופות. הסרט גרף 4.3 מיליון דולר במהלך סוף השבוע, וירד שני מקומות מדירוג שוברי הקופות של השבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully