וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

17.9.2008 / 1:47

מרגישים את החום של המלחמה הקרה נושף בעורפכם? דניס ויטצ'בסקי עם עצות שימושיות לימים גשומים. גשם חומצי, כמובן

הסכסוך הצבאי ברפובליקה שהייתה ידועה בשם גרוזיה וההתחזקות הכללית של רוסיה גורמות ליותר ויותר אנשים לחשוב שאנחנו נכנסים שוב לעידן המלחמה הקרה. ואיזה עידן זה היה, אה? מרגלים עם מטריות מלאות רעל, דיס-אינפורמציה בכל צד והרבה מאוד אנשים שחוששים לחייהם. כיף, לא? טוב, לא ממש כיף, אבל היה משהו מרתק בתקופה ההיא.

אז נגיד שהמלחמה הקרה חוזרת. יש כמה דברים אותם אתם צריכים לדעת ונתחיל מהתסריט ההגיוני ביותר: מלחמה גרעינית שגורמת להופעתם של זומבים אוכלי אדם. אם שרדתם את המלחמה, אולי לא יהיה זה רעיון טוב כל כך להיכנע לזומבים. לכן, כדאי שתקראו את המאמר השימושי הבא, שיכין אתכם למאבק הממושך. הקישורים בתחתית המאמר יכינו אתכם גם לחיסול רובוטים קטלניים משליחות קטלנית ועצירת מפלצות אימתניות.

מאו, חתולה

במקרה הגרוע, הזומבים לא יופיעו, ונצטרך כולנו לחיות באי וודאות. במקרה כזה, ברור שנימצא במרכזה של מלחמת דיס-אינפורמציה, אסור יהיה להאמין לאף אחד. הרוסים יטענו שהאמריקאים המרושעים מנסים להשתלט על העולם, והאמריקאים יסגרו את כל ערוצי החדשות למעט פוקס ניוז.

בתסריט כזה, צריך למצוא מקור חדשות אמין באינטרנט. אולי, רק אולי, יהיו אלה הסינים – הידועים בסוכנויות הידיעות האמינות שלהם – שיוכלו להגיד לכם מי באמת נגד מאו. אה, סליחה, טעות פרוידיאנית. "מי נגד מי".

דברים שאפשר לעשות עם שולחן

אך גם אם אתם קוראים רק את הידיעות שמגיעות דרך סין ואם כבר למדתם איך להגן על עצמם נגד זומבים, עם שאינו מכיר את עברו, נו, אתם יודעים. כדאי גם לדעת מה היה במלחמה הקרה הראשונה, ומה לעשות בזמן המתקפה עצמה.

סרט אמריקאי ותיק ששמו Duck and Cover מסביר מה בדיוק צריך לעשות בזמן מלחמה גרעינית. העצות השימושיות שלו כוללות ירידה אל מתחת לשולחן והוא מומחש באמצעות צב חביב. נכון שהסרט הופק ב-1951, אבל החוקים לא השתנו מאז. התכופף – ותפוס מחסה. איזו דרך נפלאה לשרוד פצצה אטומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully