וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטו אופ - במה עדשה

18.9.2008 / 15:31

כל העולם במה + תמונה שווה אלף מילים = אירועי השבוע שחלף בתמונות. והפעם: רות דולורס וייס בהופעה, ערב של הלייבל פית/קית, חזרות למופע של אלוין איילי ואיך אפשר בלי הפריימריז בקדימה (צילומים: יסמין סופר)

מופע המחול של אלווין איילי

בשבוע שעבר, הרקדנים המוכשרים של אלוין איילי נאלצו לרקוד עבורנו כמה פעמים. פעם ראשונה בנתב"ג, בתקרית מביכה בה נתבקש רקדן מוסלמי להוכיח את מקצועו לעיני אנשי הביטחון, 6 פעמים נוספות בפני קהל ופעם אחת בחזרות, בפנינו.

רות דולורס וייס בהופעה

ההופעות הדרמטיות והמרגשות של רות דולורס וייס שולחות אותנו לימים ההם. עכשיו הזמרת המתגוררת באוסטין, טקסס, נותנת לנו להתגעגע בעברית, עם אלבום חדש והופעה חדשה. רות על הפסנתר וירון יהוא על הקונטרבס. ב-26 בספטמבר היא תופיע בלבונטין 7 בתל אביב. אנחנו ביקרנו בהופעת הפתיחה שלה ביום רביעי.

פג אדיר ואלי לס בערב פית/קית

בשנים האחרונות הלייבל פית/קית הופך יותר ויותר מתופעת שוליים ללייבל עצמאי יציב ומתפקד. מעבר לכמות נאה של אלבומים, מביא אלינו הלייבל אירועים משמחים, בדיוק כמו זה שהתרחש בבר החדש של האוזן השלישית בתל אביב ביום שלישי האחרון. פג אדיר, הלא הוא אוהד הוכנר ואלי לס, הלא הוא אלי לס, הופיעו גב אל גב בערב המוקדש ללייבל ולפועלו.

הפריימריז בקדימה

וואלה! תרבות רוצה לאחל בהזדמנות זו, הצלחה לציפי לבני בדרכה החדשה. ביום רביעי האחרון ביקרנו במטה והתרשמנו ממעריצי ההילארי קלינטון הישראלית שלנו, אבל בעיקר מהכתבים הזרים שדיווחו על הקידמה של קדימה לעולם כולו. צריך להזכיר להם שהיתה לנו כבר גולדה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אספן תמרורים - תערוכה קבוצתית

בשבת בערב קפצנו לקפה זריז אצל פבל וולברג, מירי סגל, אלי פטל, ברק רביץ ואריאל שלזינגר, שהציגו ביחד את "אספן תמרורים", תערוכה קבוצתית בגלריה דביר בתל אביב המבוססת על שירו של פאול צלאן. תוכלו לבקר בה עד ה-11 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully