וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתופף של בלינק 182 נפצע קשה בתאונה

20.9.2008 / 18:18

טראביס בארקר, המתופף לשעבר של להקת בלינק 182, נפצע קשה בתאונת מטוס ביחד עם הדי ג'יי AM. ארבעה בני אדם נהרגו בתאונה

טראביס בארקר, המתופף לשעבר של להקת בלינק 182, נפצע באורח קשה בתאונת מטוס בדרום קרוליינה. 4 אנשים נוספים המעורבים בתאונה שקרתה ביום שישי בערב, נהרגו והדי ג'יי אדם גולדשטיין, הידוע יותר בכינוי די ג'יי AM, פצוע גם הוא קשה. השניים נלקחו למרכז טיפול בכוויות באוגוסטה, ג'ורג'יה.

דוברת של מנהל התעופה מסרה שהמטוס, שניסה להמריא, סטה מן המסלול והתנגש במסלול סמוך. פקחי הטיסה במקום דיווחו שראו ניצוצות עולים מהמטוס, בו היו ששת האנשים, טרם ידוע מי הארבעה שנהרגו.

ערב לפני, הופיעו בארקר ו-AM יחד עם גאווין דגרוו והסולן של ג'יינס אדיקשן פרי פארל באירוע משותף.

טראביס בארקר שימש עד 2005 כמתופף של להקת בלינק 182, שהודיעה רשמית על פירוק באותה תקופה, על מנת להנות מפירות ההצלחה. טראביס בארקר כיכב מאוחר יותר במדורי הרכילות כגבר המריבה בסכסוך בין אשתו שאנה מואקלר, ממנה נפרד ב-2006, לבין היורשת פאריס הילטון, איתה יצא לזמן קצר. בארקר ואשתו כיכבו גם בריאליטי ששודר ב-MTV בשם "פגוש את הבארקרים". ב-2007 הזוג שנשאר נשוי, יצא בהצהרה שהם מנסים לתת ליחסיהם סיכוי נוסף. בתחילת השנה הם התגרשו באופן סופי.

די ג'יי AM, או בשמו האמיתי אדם מייקל גולדשטיין, הוא די ג'יי מפורסם בארצות הברית, שהפיק קטעים באלבומים של מדונה, וויל סמית' וניגן באירועים פרטיים עבור כוכבים כמו ג'ניפר לופז, לאונרדו דיקפריו, בן סטילר ואשטון קוצ'ר ודמי מור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully