וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוק 30: הסדרה הטובה ביותר

22.9.2008 / 5:33

"רוק 30", טינה פיי ואלק בולדווין הם הזוכים הגדולים של טקס פרסי האמי ה-60. דיאן וויסט מ"בטיפול" היא שחקנית המשנה הטובה ביותר

הלילה התקיים טקס האמי ה-60 בלוס אנג'לס. אופרה ווינפרי פתחה את הטקס ברשמיות ומיד הציגה את חמשת המנחים של הערב - ריאן סיקרסט, ג'ף פרובסט, היידי קלום, האווי מנדל וטום ברג'רון - כולם מנחי תכניות ריאליטי בטלוויזיה, המתמודדים אחד מול השני באותה הקטגוריה.

החמישייה פתחה את הטקס בדברי תודה לאקדמיה אשר הכניסה את "הילדים החורגים" אל המסיבה של הטלוויזיה. הכוונה כמובן לאותו ז'אנר, שממלא יותר ויותר מקום על המסך האמריקאי.

לאורך הערב לא נרשמו אירועים חריגים או נאומים יוצאי דופן, כשהמגמה הכללית בנאומים היתה לעודד את אזרחי ארצות הברית להצביע בבחירות לנשיאות בנובמבר. הזווית הפרובינציאלית: הגירסה האמריקאית של "בטיפול", שהיתה מועמדת לארבעה פרסים, זכתה לבסוף רק בתואר שחקנית המשנה הטובה ביותר, שהוענק לדיאן וויסט.

והזוכים הם

* בפרס לשחקן ראשי בקומדיה זכה אלק בולדווין על "רוק 30". זוהי זכייתו הראשונה של בולדווין באמי אחרי 7 מועמדויות. את פרס השחקנית הראשית בקומדיה לקחה שותפתו לסדרה, טינה פיי, שגם זכתה על כתיבת הסדרה.

* בפרס השחקן הראשי בסדרת דרמה זכה, במפתיע יש לומר, בריאן קרנסטון על תפקידו ב"שובר שורות". בפרס השחקנית הראשית בסדרת דרמה, זכתה גלן קלוז על "נזקים".

* בפרס סדרת הקומדיה הטובה ביותר זכתה, כצפוי, "30 רוק", עם 17 מועמדויות השנה.

*בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר זכתה "הגברים של שדרות מדיסון".

זוכים נוספים

* בפרס לשחקן משנה בקומדיה, זכה ג'רמי פיבן בפעם השלישית ברציפות, על תפקידו ב"הפמליה". בפרס שחקנית המשנה בסדרה קומית זכתה ג'יין סמארט, על תפקידה ב"סמנת'ה מי?".

* בפרס לשחקן משנה בסדרת דרמה זכה זלקו איבאנק על תפקידו ב"נזקים". בפרס לשחקנית המשנה באותה קטגוריה זכתה כאמור וויסט, עבור תפקידה בגרסה האמריקאית של "בטיפול".

* בפרס תכנית התחרות-ריאליטי הטובה ביותר זכתה "המירוץ למיליון. ובפעם הראשונה בתולדות הטקס, הוענק פרס למנחה תכנית ריאליטי, בו זכה ג'ף פרובסט על "הישרדות".

* הדיילי שואו עם ג'ון סטיוארט זכתה בפרס על תכנית מגוון, מוזיקה או קומדיה גם השנה, בפעם השישית ברציפות. דו"ח קולבר, של הפרשן לשעבר של הדיילי שואו, סטיבן קולבר, זכתה בפרס לצוות הכתיבה.

  • עוד באותו נושא:
  • אמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully