וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והלקרדה

עומר בכר

22.9.2008 / 12:00

בעולם שבו עכוז מוצק ואשכים מלוחים הם הדבר היחיד שעומד בינך לתהילה, עומר בכר הוא שומר הסף של המצליחנים

מודל הזהב

האפטאו גאנג לא עוצרת לרגע. אחרי סת' רוגן וג'ייסון, הגיע גם תורו של פול ראד האליל לאייש את תפקיד התסריטאי, בקומדיה – אלא מה – "Role Models". מלבד ראד, ואליזבת' בנקס החמודה, אנו נתקלים כאן בשתי דמויות קומיות קלאסיות של הקומדיה האמריקאית החדשה (אמנם לא בשמן המפורש מטעמי זכויות יוצרים, אבל אין ספק כי הרפרור הוא אליהן) – סטיפלר (שון וויליאמס סקוט) ומקלאבין (כריסטופר מינץ פלאס).

הטריילר מציג בפנינו זוג מוזר מודרני – שני גברים בשנות השלושים, שונים בתכלית האחד מהשני - שנשפט לעבודות שירות; השניים אמורים להוות מעין חונכים לילדים בעייתיים ולראשונה להתמודד - כמה מקורי - כל אחד בדרכו עם העולם האמיתי.

הקריין הקצת מיותר והמוזיקה של מאצ'בוקס 20 ברקע גורעים במשהו מהטריילר, שנדמה שמחביא מאחוריו סרט הרבה יותר מצחיק מכפי שהוא משתקף כאן.

ציון טריילר: ניתן היה להוציא ממנו יותר
קהל יעד: חובבי קומדיות אמריקאיות

דמיון מודרך

"The Imaginarium of Doctor Parnassus" הוא עוד פרויקט גרנדיוזי של טרי גיליאם. ה"טריילר" החדש ששורף כבר את הבלוגספירה לא מציג בעצם כלום למעט קצת עבודת ארט ובעיקר הרבה מאוד האדרת אישיות לגיליאם ופועלו.

לצד ג'וני דפ, קולין פארל וג'וד לאו נמצא גם הית' לדג'ר המנוח, להלן הג'וקר, שמעניין לראות כיצד ישתמשו בחומר שצולם עד כה איתו כדי להשלים את הסרט. בכל מקרה, למרות שההפקה מאוד מסקרנת, אין כאן באמת בשר בשביל להצליח ולתפוס את סקרנותנו.

ציון טריילר: זה לא טריילר
קהל יעד: חובבי גיליאם

שבעה חטאים

ונסיים השבוע דווקא עם טריילר של סרט מקומי שמיועד לקהל שמעבר לים - "שבעה" (מאת האחים אלקבץ), שמועמד לאי אלו פרסי אופיר

שמות השחקנים, משה איבגי, אלברט אילוז, חנה אזולאי הספרי, קרן מור, יעל אבקסיס, אלון אבוטבול ,אינם מובלטים דיו (האם בגלל שלקהל הצרפתי, למשל, הם לא אומרים הרבה?). בנוסף הנראטיב והדינמיקה של אבל השבעה לא מועברים כלל, ובמקומם הטריילר מציג בעיקר סצינות של מריבות משפחתיות; קשה מאוד לעקוב אחריהן ולהבין על מה הסרט מדבר, מלבד העובדה שמדובר במשפחה מרוקאית שיושבת שבעה. מעבר לכך, נראה הסרט מאוד מסקרן ובהחלט נראה שיש למה לחכות.

ציון טריילר: קצת מבולגן אבל מבטיח
קהל יעד: ישראלים וצרפתים בעיקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully