וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצרי הממלכה הקטנה עושים סרט

23.9.2008 / 13:01

דיוויד וויליאמס ומאט לוקאס, הלא הם "ליטל בריטן", עובדים על סרט חדש עם שלל דמויות חדשות

מאט לוקאס, חצי מהצמד של "הממלכה הקטנה" (Little Britain), סיפר ל-BBC על התכניות שלו ושל דיוויד וויליאמס לסרט חדש.

"יש לנו רעיון שמלהיב אותנו, שאנחנו מקווים שימשוך קהל במדינות רבות", אמר לוקאס. "שנינו נשחק חמש או שש דמויות, שיסתובבו ביחד, ככה שטכנית זה יהיה מאתגר".

הסרט נמצא כעת בשלבי פיתוח באולפני דרימוורקס בארצות הברית. את הסיפור יצרו השניים יחד עם הכותב, וויל דייויס שכבר כתב תסריט. הרעיון קיבל השראה, כך מספר לוקאס, מיוצרים כמו אדי מרפי ומייק מאירס שמופיעים לרוב בסרטים שלהם בכמה דמויות.

לסרט יש כבר שם, אך לוקאס מסרב לספר מהו בשלב הזה, מאחר והסרט עוד לא קיבל את האישור הסופי מכל הגורמים. מי שתפיק את הסרט היא החברה של בן סטילר, Red Hour, שעומדת מאחורי הפקת הסרט החדש של הכוכב, "רעם טרופי".

בנוסף, לוקאס סיפר כמה הוא מתרגש מלשחק את טווידלדי וטווידלדם בסרט החדש של טים ברטון, "אליס בארץ הפלאות", שמצטלם בימים אלו בלוס אנג'לס. "אני צובט את עצמי כשאני חושב על זה שאני הולך לשחק בסרט של דיסני שטים ברטון מביים וג'וני דפ מככב בו. אני לא ממש מאמין שזה קורה".

"אליס בארץ הפלאות" אמור לעלות לאקרנים ב-2010. ב-28 בספטמבר עולה ב-HBO באמריקה ובקנדה ב- "Movie Network", התכנית "Little Britain USA", הגרסה האמריקאית לסדרה המצליחה של ה-BBC. מאוחר יותר היא תשודר גם באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully