וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור רפאל תוהה: למה פול מקרטני חושב שהוא יכול לפתור לנו את הבעיות?

דרור רפאל

25.9.2008 / 2:42

כולנו רווקים, המצב בבתי החולים מבהיל למדי ויש מחסור חמור בדבורים. אולי מקרטני יפתור לנו את הבעיות? דרור רפאל מסכם שבוע

מי אנחנו?

לקראת ראש השנה הלשכה לסטטיסטיקה מפרסמת כמה מספרים עלינו. מסתבר שאנחנו יותר רווקים (3 מתוך 4 גברים עד 29 לא התחתנו) ועדיין שליש מאלה שהתחתנו מעדיפים להתגרש.
אנשים מעדיפים להיות לבד. אנשים גם מעדיפים פחות לדבר עם אחרים, פחות להיפגש במקרה. רובנו עובדים בהיי טק, או בשיווק או בפרסום או במשפטים או נותנים שירותים לאלה שעובדים בהיי טק או בשיווק או במשפטים וחוזרים הביתה ב- 8-9 בערב . הסיר והגרביים נמצאים באותם מקומות שהיו בבוקר. כבר לא מציעים עזרה עם פנצ'ר. כי אין יותר פנצ'רים, הרכב של החברה, טלפון אחד ויש רכב חלופי. וגם ה "סלח לי, איך מגיעים?" כבר מת, כי יש ג'י פי אס. היום זה פחות "במקרה פגשתי מישהו שאיכשהו היכרנו". קמים עובדים מ- 9 עד 8 . יותר עבודה, פחות נישואים.

למה פול מקרטני חושב שהוא יכול לפתור לנו את הבעיות שיש לנו עם הפלשתינים?

הוא בא להופיע בתל אביב.עוד כמה שעות, הוא עולה על המטוס שלו ועף מפה. הוא אומר שהוא נושא מסר של שלום והפתרון לדעתו הוא שתי מדינות לשני עמים. הוא נמצא פה בערך 48 שעות וכבר יש לו פתרון לסכסוך. אם נעשה שתי מדינות לשני עמים יהיה פה שלום. איך אתה יודע שזה הפתרון? שקלת את כל האופציות קודם? ונניח שנקשיב לעצה שלך, ונעשה שתי מדינות לשני עמים, אבל אז נגלה שזה לא עובד, מה עושים אז, פול? יש שתי מדינות ויש שני עמים אבל עדיין הסכסוך ממשיך, מה עושים פול? אם הפיגועים יימשכו והשנאה תימשך ויסתבר שזה לא היה הפתרון הנכון, על מה אתה ממליץ במצב כזה? אולי אובלדי אובלדה לייף גוז און?

כמה מבהיל המצב בבתי החולים?

מסתבר שיש מחסור חמור בחומרי הרדמה. ברחבי הארץ יש מחסור קריטי במרכיב מרכזי בחומרי ההרדמה לניתוחים וכרגע בתי החולים משתמשים ברזרבות שלהם. אפשר להציע כפתרון זמני לפחות, צפייה ממושכת ערוץ 20. צפייה ב'שום דבר' שמשודר שם, מחלישה את הגוף. בהייה בצורת החיים של באי הווילה, מרפה את כל השרירים בגוף וגורמת לצופה בעצם להתנהג ממש כמו האדם שהוא רואה על המסך. המבט הולך ומיטשטש, המח מפסיק לאט לאט לעבוד, הגוף רפה וחלש והלב מאט את דפיקותיו. עכשיו אפשר לעשות בנו איזה ניתוח שרוצים, אפשר לחתוך אותנו להוציא לנו איברים ולא נרגיש. עד שבובליל יודח. ואז כולנו נתעורר. אבל אז זה יהיה מאוחר מדי.

איך אנחנו לא מבינים למה הדבורים נעלמות?

והן עושות את זה במיוחד עכשיו, לקראת ראש השנה? הן דופקות לנו את החג! חוצפה. אבל אף אחד לא הבין גם איך הדבורים חיו. צורת המגורים המעולה שהן בחרו לעצמן בתוך המשושה והחיים תחת מלכת הדבורים נראית תמוהה, וכמובן, שאלת העוקץ, האם היא יודעת או לא יודעת שהיא גוזרת על עצמה מוות כשהיא שולפת? הדבורה היא חידה. אולי לפול מקרטני יש פתרון גם לבעיית היעלמות הדבורים, ודני רובס צדק שהם שרו Let Eat Bee וכך נעלמו הדבורים. פול, תבוא תשיר ותלך הביתה, אל תלמד אותנו איך אנחנו צריכים לחיות. וחבר'ה, די להתבודד נו, בואו נעשה משהו ביחד... תציעו עזרה, תחזרו לפנות ברחוב, תגידו 'איך זה שנעלמו הדבורים השנה, הא? מה קרה? וראית את ההופעה של מקרטני בפארק? לא נתן מספיק ביטלס."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully