וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"eagle eye" בראש רשימת שוברי הקופות

חיים אברהם

29.9.2008 / 11:20

הסרט שייצא בסופ"ש האחרון בארה"ב גרף 29.2 מיליון דולר. במקום השני נמצא "Nights in Rodanthe" עם הכנסות של 13.5 מיליון דולר

במקום הראשון של רשימת שוברי הקופות של ארצות הברית - עם רווחים של 29.2 מיליון דולר - "Eagle Eye" של אולפני פרמונט. הסרט, שייצא בסוף השבוע האחרון, מספר על חזרתו הביתה של ג'רי שאו (שיאה לאבוף) לאחר מות אחיו התאום. הוא מגלה שהוא ורייצ'ל הולומן (מישל מונגאן) הופללו בשיוך לארגון טרור, ומאיימים עליהם בכדי שייתנקשו בפוליטיקאי בכיר.

במקום שני עם הכנסות של 13.5 בסוף השבוע "Nights in Rodanthe" של אולפני וורנר בראת'רס, שייצא אף הוא במהלך סוף השבוע. הסרט, בכיכובו של ריצ'ארד גיר, מספר על אדריאן וויליס (דיאן ליין) אישה נשואה ששומרת על פונדק של חבר ברודאנת' למהלך סוף השבוע, ורופא (גיר) שמתארח בפונדק. השניים נתקעים לבדם בפונדק בעקבות סופה, ונרקם ביניהם רומן.

"Lakeview Terrace" נמצא במקום השלישי המכובד, עם הכנסות של 7 מיליון דולרים במהלך סוף השבוע, והכנסה כוללת של 25.7 מיליון. בסרט מסופר על שוטר של משטרת לוס אנג'לס (סמואל ל. ג'קסון), שמנסה לפרק את נישואיהן של זוג טרי שעברו לגור בסמיכות אליו.

במקום הרביעי, עם הכנסות של 6.5 מיליון דולר בסוף השבוע, נמצא "Fireproof". הסרט מספר על הכבאי קיילב הולט (קירק קמרון) ורעייתו קתרין הולט (ארין בת'אה) שמנסים להציל את נישואיהם בעזרת ניסוי אהבה בן 40 יום.

"לקרוא ולשרוף" נמצא במקום החמישי, עם הכנסות של 6.1 מיליון דולר. הסרט גרף 45.5 מיליון דולר מאז שיחרורו לאקרנים לפני כשלושה שבועות. הסרט, בו מכבבים ג'ורג' קלוני ובראד פיט, מספר על סוכן CIA לא מוצלח, שמסתבך לאחר שפוטר וניסה להעלות את סיפור חייו על הכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully