וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה ה-VOD גרוע? דרור רפאל מאשים רק אתכם

דרור רפאל

2.10.2008 / 4:57

בין הבחירות לרשויות המקומיות, ה-VOD ועידן יניב מסתתר סיכום השבוע של דרור רפאל

מי זה זיתוני מבנימינה?

זמן החגים הוא זמן מעולה לנסוע בארץ לראות את נופיה ועריה. השנה מתווסף אלמנט חדש לכל היופי הזה. שלטים וכרזות למען פוליטיקאים מקומיים שרוצים להיות ראש העיר. כל עיר והפוליטיקאים המקומיים שלה. זר כנראה, לא יכול להבין. גם המקומי לא תמיד מבין מה רוצים ממנו. מדוע סעד הוא ישר ולעניין (ביהוד) ולמה גולברי הוא ראש מועצה ללא הפסקה (קדימה). הדבר היחיד שברור הוא שאם "טוב לי פה, טוב לי עם זיתוני" (בנימינה).

אין לי מושג מי זה זיתוני ועד כמה טוב למי שטוב בבנימינה (אפשר לשער שדי טוב להם שם), אבל כנראה שהימצאותו של זיתוני היא תנאי הכרחי לטוב שיש בבנימינה. אני יכול להישאר פה אבל אם זיתוני כבר לא יהיה פה לא יהיה לי טוב. אולם, אם אני פה וזיתוני פה, אז טוב פה. פה זה בנימינה. וזיתוני זה כל הטוב שאדם יכול לבקש לעצמו. תן לי עוד מהזיתוני הזה.

למה הוי או די אי טי?

למה כדי לראות תוכנית במוצאי החג אני צריך להזמין אותה בערב החג? למה המעבר בין הספריות לוקח בין חצי דקה לארבעים שניות, למה? כי אין טוב בלי רע. הוי או די הוא מהשירותים הכי טובים שהטלוויזיה שלכם יכולה להציע. אבל כדי לקבל את השירות הזה אתם צריכים לשלם דמי כניסה דמי שימוש דמי אחזקה ודמי ספריה. ואם שילמתם תיאלצו להיתקע בין הספריות זמן נצח. התרגלנו להיות צרכנים גרועים שמשלמים המון כסף עבור שירות גרוע. חבל.

כמה יכול להפתיע זמר מזרחי?

בזמן האחרון יוצא לי להתראות עם העידית ובעיקר עם הזיבורית שבסלבריטאי הארץ, במסגרת עבודות כאלה ואחרות. עד היום נטיתי להתרחק עד כמה שאפשר, עד שהבנתי שזה חלק מהעניין להיות בעניין. מי שחשבתי אותו לשחצן מתברר כשחצן, מי שחשבתי אותה לחביבה מתבררת כשחצנית, מי שהיה נדמה שהוא טוב לב מוכשר ונעים מתברר כשחצן ושיכור ורק אחד הפתיע אותי לטובה. לא יודע איך זה קרה לי, אבל התאהבתי בעידן יניב. פגשתי אותו השבוע, לא ידעתי עליו לפני. זכרתי לו השורה 'שימי פס על הפסים' וחשבתי שהרבה זיתוני לא ייצא לי ממנו. אבל, יש בו קסם שקשה להסביר - הוא חביב, חייכן, סחבק ונטול גינונים. יש שיגידו גבר. אחד הטובים. אז לא רק בזכות הקול שלו, אלא בעיקר בזכות האישיות שלו אני מאמין שהוא פה כדי להישאר.

איך השנה הבאה תהייה טובה יותר?

* שפחות אנשים יתעניינו במזרחי שמתופף על הבטן על שפת בריכה.

* ושיעברו לקרוא ספרים של נורית זרחי.

* שאילן לוקץ' ימצא את הזמן להיכנס למספרה כי יש דברים שבאמת די.

* שאביעד קיסוס יפסיק לסגוד לשומן ולשמנות ויחזור לעודד אנשים להרזות ולעשות כושר.

* שפייסבוק יעסיקו מעצב אתרים טוב יותר.

* שציפי תגשים לפחות חלק מהציפיות שיש ממנה.

* שנה טובה לכולם. שנת זיתוני לכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully