וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האקס המיתולגי" זכה לביקורות מעורבות

חיים אברהם

5.10.2008 / 13:50

חלק מן המבקרים סוברים כי הגרסה האמריקאית לסדרה של סיגל אבין משעשעת וכובשת, בעוד שאחרים חושבים כי היא שטוחה ונטולת חינניות

"The Ex List", הגירסה האמריקאית ל"אקס המיתולוגי", שודרה ביום שישי האחרון בארצות הברית, וזכתה לביקורות משולבות. מחד יש את מבקרי הטלוויזיה החושבים כי מדובר בסדרה משעשעת וחצופה, ומנגד יש את אלו הסוברים כי מדובר בסדרה איומה בעלת הומור נמוך וגס.

בין אוהדי הסדרה ניתן למנות את "Entertainment Weekly", שציינו כי על אף שמלכתחילה חשבו כי הסדרה תהיה פלופ רציני, לאחר צפייה הם נכחו לגלות כי הסידרה מקסימה, וכי הדמות הראשית בלה בלום (אליזבת רייזר) נינוחה ומצחיקה.

בעוד שאת צידו השני של המתרס מייצג "USA Today", שהשווה את הסדרה לסופלה שנופל ברגע שפותחים את דלת התנור. "כמו יותר מדי סדרות, 'האקס המיתולוגי' מושתת לחלוטין על גימיק, וכשמתמקדים על דמויות המשנה נטולות האישיות התכנית מתמוטטת לחלוטין", נכתב באתר.

שלושה דברים נוספים ריתקו במיוחד את מבקרי הטלוויזיה האמריקאיים: עלילת המשנה של פרק הפיילוט, שעוסקת בשעווה ברזילאית ולדעת רבים מן המבקרים הייתה גרוטסקית ומיותרת, עזיבתה של מפיקת הסדרה דיאנה רוג'יירו באמצע צילומי הפרק השביעי עקב חילוקי דעות אומנותיים, שלדעת חלק מן המבקרים מדובר באות מבשר רעות, ושמה של הדמות הראשית - בלה בלום (מתורגם ל"פרח יפה") - שהוא מעין בדיחה זולה על עיסוקה בחיים בתור מוכרת פרחים וזכה לאש צולבת בביקורות.

ימים יגידו אם בנות המין היפה יאהבו את הסדרה או ישנאו אותה, מה שבטוח יהיה להן מה לעשות בערבי שישי אם הן לא ימצאו דייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully