וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצ'יוואוות בראש רשימת שוברי הקופות

חיים אברהם

6.10.2008 / 10:50

הסרט "הצ'יוואווה מבוורלי הילס" שוחרר לאקרנים בסוף השבוע וגרף 29 מיליון דולר בארצות הברית

עם הכנסות של 29 מיליון דולר בארצות הברית מאז שחררו ביום שישי האחרון, "Beverly Hills Chihuahua" מככב בראש רשימת שוברי הקופות. סרט הקומדיה מספר על כלבת צ'יוואוה מפונקת מבוורלי הילס, שהולכת לאיבוד בזמן חופשתה במקסיקו. עכשיו היא מנסה למצוא את הדרך הביתה.

"Eagle Eye" הודח מהמקום הראשון ברשימת שוברי הקופות, אך שמר על מקום שני חזק עם הכנסות של 17.7 מיליון דולר בסוף השבוע, והכנסה כוללת של 59.1 מיליון דולרים מרחבי העולם.

במקום השלישי, וחדש במצעד שוברי הקופות, נמצא הסרט "Nick and Norah's Infinite Playlist". הסרט, בכיכובם של מייקל סרה ("חרמן על הזמן") וקט דנינגס, גרף 12 מיליון דולרים בסוף השבוע. עלילת הסרט מתמקדת במשלוש אהבה טינאייג'רי בין ניק (סרה) נורה (דנינגס) וטריס (אלכסיס דזיאנה).

עם ירידה של שתי מקומות מהשבוע שעבר "Nights in Rodanthe" מתהדר בהכנסה צנועה של 7.35 מיליון דולר במהלך סוף השבוע. עד כה, הסרט בכיכובם של ריצ'ארד גיר ודאיין ליין (השניים שיחקו יחדיו כבר ב"בוגדת") גרף קצת יותר מ-25 מיליון דולר בארצות הברית.

ובמקום החמישי, אף הוא חדש ברשימת שוברי הקופות, נמצא "Appaloosa" עם הכנסה של 5 מיליון דולר. המערבון,מהמבוסס על ספרו של רוברט ב. פרקר, מספר על וירג'יל קול (אד הריס) ואוורט היטץ' (ויג'ו מורטנסן) שנשכרים בכדי להציל עיירה מידיו של בעל חווה אכזרי. העלילה מסתבכת כשנכסת לתמונה האלמנה אליסון פרנץ' (רנה זלווגר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully