וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאג חוזר, אתם מוכנים לזה?

חיים אברהם

12.10.2008 / 17:33

ליין הפאג חוזר לעונה רביעית עם קליפ פרובוקטיבי שישאיר לכם טעם לוואי בפה. ואנחנו לא מטאפוריים

ליין הפאג חוזר לעונה רביעית, והמארגנים לא איחרו להזמין את הקהילה הגאה לשוב למחוזות האלקטרו. את הקליפ שצולם ושודר ביוטיוב לכבוד העונה החדשה, פותח תחת חיוור השייך לגוף חטוב ושזוף, וחותם אותו סאמי זיבק עם פה מלא.

אז מה השתנה הלילה הזה? קודם כל הפאג לקח את מטלטליו ועבר דירה לבלוק, שם הוא יהנה משלושה חללים, שאחד מהם יהיה ה-Neo-cabaret room. בחדר יהיה קברט עדכני עם "פרפורמרים הזויים" לדברי רועי רז, ממקימי הליין. בנוסף, הפאג עובר למתכונת דו-שבועית, משמע שהוא יתקיים שבוע כן, שבוע לא.

"אנחנו נרשה לעצמנו להשתשע הרבה יותר" אמר רז, והתייחס גם להפיכת הליין למניינסטרימי. "הפאג איבד את הקטע האנדרגראונדי לפני הרבה זמן. לפני שלוש שנים התחלנו עם 100 אנשים בברזילי הישן באיזה מרתף, והבאנו משהו חדש לעיר. לטעמי שינינו את סצינת הגייז בתל אביב. בשניה שעברנו למיקום החדש שמכיל 500 איש לפני שנתיים, הפאג כבר לא היה אנדרגראונד".

רז התייחס גם לקליפ הפרובוקטיבי שמלווה את חזרת הליין לפעילות, ואמר כי "אם סטרייטים היו עושים אותו היו אומרים שהוא הומופובי, אבל בגלל שזה מתובל בכל כך הרבה הומור וחוסר טעם לכל מגדר, אז הקליפ לא מנציח את הסטריאוטיפ ההומואי. זה הומור אינפנטילי, אבל זה מצחיק".

מה מחכה לנו ביום חמישי הקרוב? אתם שואלים ואנחנו עונים. אסף אמדורסקי בהופעה קצרה לקראת הופעת הבכורה ב 13.11 בזאפה עם עיבודים אלקטרוניים מהאלבום החדש "הרי את", אביחי פרטוק ו-Mr Cormac הבריטי והדס איילון בניאו קברט רום. יום חמישי, מועדון הבלוק (רחוב דויד החכמי 35) 50-60 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully