וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

15.10.2008 / 14:04

קבלו את המשחק שמשגע את הרשת - אתם בוחרים את הסלב, המחשב מנחש מיהו וגם בדרך כלל צודק. דניס ויטצ'בסקי בוחן

סלב על הסכין

אינטליגנציה מלאכותית היא דבר שמעסיק אנשים כבר מאות שנים. יצורים כמו גולם פינו את הדרך לישויות יותר מורכבות דוגמת הרובוטים של "שליחות קטלנית" ובנדר מ"פיוצ'רמה". גם באינטרנט יש לא מעט אתרים שמנסים לבנות מנגנון אשר ידע לתקשר וללמוד מאנשים בצורה אינטראקטיבית.

אחת הדוגמאות המבריקות לאתר שכזה היא ה-Akinator - אתר שבאמצעות כמה שאלות של כן ולא ינסה לגלות על מי אתם חושבים. באופן מפתיע, מדובר במערכת מאוד מדויקת, שלומדת מכל אדם ש"משחק" איתה. אחוזי ההצלחה שלו גדלים עם כל משחק, ולפני מספר ימים הוא הצליח לזהות שחשבתי על דמויות אזוטריות כמו רוברט מוגאבה, ארז טל ודניס ויטצ'בסקי.

כתבו עליו בעיתון

סוכות הוא לא רק חג עם שם מצחיק עבור כל מי שיודע רוסית, אלא גם הזדמנות נהדרת להבין את היתרונות שבקדמה. מדי שנה מזכיר לעצמו עם ישראל את גדולת הבטון והיופי שבחלונות זכוכית. בכלל, נראה כאילו רוב חגי ישראל חינוכיים מאוד – חנוכה מזכיר לנו מה קורה כשאוכלים יותר מדי אוכל שומני, פסח מחזיר מדי שנה אהבה ללחם טרי ושבועות מדגים שגם מי שמעכל לקטוז בצורה סבירה לא יכול באמת לאכול כל כך הרבה מוצרי חלב בלי להרגיש רע.

הבעיה בקדמה היא שעם בואה, אנחנו לא רק מרוויחים אלא גם מאבדים דברים. כך, למשל, עם בואו של האינטרנט ודעיכת העיתון המודפס, נעלמות גם השגיאות הביזאריות והמדורים המשעשעים, פשוט כי באינטרנט ניתן לתקן טקסט גם אחרי פרסומו. למזלנו, קם לו בלוג בשם Criggo שאוסף את קטעי העיתונות הטובים ביותר למען הדורות הבאים.

שם יש

מטרת אתר השמות הטוב בעולם, isthisyour.name, היא לתת לכם מידע על השם שלכם. כך, למשל, גיליתי איך כותבים את השם שלי ב-ASCII בינארי, מה המקור שלו ומהי חיית הכוח האישית שלי. מסתבר שזו זיקית גדולה ומגניבה. וחבל, הייתי מעדיף שיהיה זה צב ששמו בוחבוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully