וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי למה כמה איך?

דרור רפאל

16.10.2008 / 1:11

יורג היידר מת, פסטיבל עכו בוטל וגם ביורק ויוסי בובליל בקלחת - שבוע מצוין עבר על דרור רפאל. להלן ההסברים

מי צופה ב'כך היה' או 'ככה היינו' או 'איפה היינו' שאת כולם מנחה יואב גינאי או יגאל רביד?

הנה שתי מסקנות הכרחיות שעולות מהצפייה בהן:

1.ניקוי ראש הייתה תוכנית פשוט מעולה. היא טובה הרבה מעבר לכל מיני ניסיונות סאטיריים בידוריים של שחקנים קומיים שמזיעים מלנסות להצחיק. החיקויים המדויקים של צפיר, הכריזמה הבלתי נגמרת של ריבלין והכישרון שאינו יודע די של רבקה מיכאלי, פשוט מתעלים על כל מה שיש היום גם אם חלפו כבר 100 שנה. הפזמונים מצחיקים, המערכונים סאטיריים, קטעי ביניים גרפיים צולפים בדיוק למטרה. מומלץ מאוד.

2. אהוד מנור הנחה את רוב התוכניות פעם. בין אם אלה תוכניות אולפן או ערבי שירה וזמר; באולם או תחת כיפת השמים; תמיד היה זה מנור שניצב בקדמת הבמה או באחוריה, אוחז במיקרופון, ביד או ניצב, לפני פסנתר, בשלל בלתי נגמר של תסרוקות מוזרות; פעם קצר מדי או ארוך מדי או פוני מדי , לעיתים עם משקפי ענק ולעיתים ללא משקפיים, ממצמץ את הנחייתו החביבה לאורך הערב.

למה השבוע הזה היה כל כך טוב?

כי יורג היידר מת. הוא נהג שיכור בדרך ליומולדת של אימו הנאצית בת ה-90. אומרים 'בנפול אויבך אל תשמח'. אז אומרים.
גם אומרים שונא מתנות יחיה, ושרה נתניהו חיה בלי עין הרע.
גם אומרים איזהו חכם הרואה את הנולד, אז כנראה שכל האנליסטים בליהמן-ברדרס הם חבורת מטומטמים עם תעודות מהוול סטריט.
מצווה לשמוח.

וגם כי בוטל פסטיבל עכו לתיאטרון אחר. וכך נחסכו מאיתנו המראות הלא נעימים של שחקניות ארוכות שיער, עומדות בקרן רחוב וצועקות 'אני תרנוגולת סיבובית, אבא חבק אותי, אני גוזל רך בשנים שרוצה חיבוק, איפה האבוקדו שלי? מי לקח לי את האבוקדו? אני תרנגולת סיבובית !!'

וגם כי שרי אריסון הפסידה כסף. אין ואפילו גרם של שימחה לאיד, אבל צריך לזכור שכל מיליארד שהיא מפסידה זה מקרב אותה אלינו. אם ניתן פוש ונרוויח קצת יותר, והיא תמשיך לאבד עוד כמה מיליארדים, הפערים יצטמצמו ועוד נראה אותה עושה סופר יחד איתנו.

כמה מהר קרסה איסלנד?

מאחת המדינות העשירות ביותר בעולם לאחת המרוששות, והכל בגלל ביורק. אומה שהייצוא העיקרי שלה לעולם הוא שירים שנעים בין צרחות ללחישות של זמרת עם תספורת הזויה לא יכולה להאריך ימים. תארו לכם שאצלנו שרון ליפשיץ הייתה הזמרת שממנה היינו יונקים את כל המוזיקה שלנו? זה לא יכול לעבוד.

איך יגיב יוסי בובליל כשייצא מהדירה ויבין שיש בחוץ משבר כלכלי גלובלי?

מה יעשה בובליל כשמשבר הסאב פריים יגיע לפתחו? בובליל חי בבועה, כדורבן שחי ללא זמן, אבל בקרוב, כששערי הבית ייפתחו והוא ייצא לעולם הפתוח, הוא יחווה בעוצמה חזקה את מה שאנחנו מבינים יום אחרי יום. עכברים אוכלים לנו את הכסף מדי לילה. כל בוקר שאנחנו קמים, יש לנו פחות ופחות כסף לפנסיה. בובליל המסכן. הדורבן לא יודע שצרצרים זו הצרה הכי פשוטה שלו עכשיו. אלא אם כן, בובליל יזכה במיליון ויצחק על כולנו כמו דורבן שהרוויח מלאן במזומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully