וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן דג'נרס נאבקת להצלת הנישואין

חיים אברהם

19.10.2008 / 1:30

הקומיקאית קנתה זמן אוויר בעלות של כמאה אלף דולר בניסיון לשכנע את הציבור להצביע נגד ביטול הזכות לנישואים חד-מיניים

הקומיקאית אלן דג'נרס קנתה זמן אוויר ב-100,000 דולר, בכדי לגרום למצביעים הקליפורניים להציל את הזכות לנישואים חד-מיניים במדינה. על פי הדיווחים, דג'נרס תבקש בפרסומת מהמצביעים להצביע נגד החוק הקורא לביטול הזכות לזוגות בני אותו מין להינשא, הנקרא גם הצעה מספר שמונה.

על פי רויטרס, הקומיקאית תגיד בפרסומתה: "היי, אני אלן דג'נרס, והשנה זכיתי לעשות משהו שחשבתי שלעולם לא אזכה לעשות - התחתנתי. זה היה היום המאושר בחיי. יש אנשים שמגייסים מיליוני דולרים, בניסיון לקחת את היום הזה ממני. ראיתם את הפרסומת בטלוויזיה. הם מעוותים את האמת, והם מנסים להפחיד אתכם. אני מאמינה בהגינות, חמלה ושיוויון לכל. הצעה מספר שמונה לא מאמינה בדברים אלו. בבקשה מכם, תבציעו נגד הצעה מספר שמונה". הפרסומת עתידה להיות משודרת בתחילת חודש נובמבר.

זהו לא הצעד הראשון במאבקה של הקומיקאית לקידום נישואין חד-מיניים. בחודש מאי האחרון דג'נרס הזמינה את המועמד הרפובליקני לנשיאות ג'ון מ'קיין לעימות בנושא זה בתכניתה. כשנשאל מה דעתו בדבר נישואין בין שני אנשים בני אותו מין, ענה המועמד לנשיאות כי "נישואין צריכים להיות משהו בין גבר לאישה".

בתוך כך, אלן זכתה להתחתן באופן חוקי לחלוטין באוגוסט האחרון, עם בת זוגתה השחקנת פורשיה דה רוסי, בטקס שזכה לסיקור תקשורתי נרחב מאז שנישואין חד מיניים הפכו לחוקיים בחודש מאי האחרון.

נכון להיום, נישואין חד-מיניים חוקיים במספר מצומצם של מדינות וערים, ובהן קליפורניה, ברלין, קנדה, הולנד, בלגיה, נורווגיה, דרום אפריקה, ספרד, מסצ'וסטס, וקונטיקט. נכון להיום, מדינת ישראל מכירה בנישואים חד-מיניים, אך בני הזוג לא יכולים להתחתן באופן חוקי במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully