וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקס פיין" שובר קופות

חיים אברהם

20.10.2008 / 10:58

הסרט יצא ביום שישי האחרון, וגרף הכנסות של 18 מיליון דולר בארצות הברית בלבד

"מקס פיין" יצא לאקרנים בארצות הברית ביום שישי האחרון, וכבר הספיק לגרוף 18 מיליון דולר. הסרט, בבימויו של ג'ון מור ובכיכובם של מארק וולברג ומילה קוניס, עתיד לצאת בישראל ביום חמישי הקרוב. בסרט מתגולל סיפורם של סוכן מחלק הסמים בניו יורק (וולברג) שמנסה לפתור שרשרת רציחות, ורוצחת שכירה (קוניס) שרוצה לנקום את רצח אחותה. השניים נרדפים על ידי המאפיה, המשטרה ותאגיד חסר רחמים.

במקום השני, עם 11.2 מיליון דולר, נמצא “Beverly Hills Chihuahua”. הסרט ירד במקום אחד משבוע שעבר, אך הספיק לגרוף בארצות הברית בלבד קצת יותר מ-69 מיליון דולר, בשבוע השני שלו באקרנים. במקום השלישי יש לנו סרט חדש בשם "The Secret Life of Bees", שמככבות בו קווין לטיפה, דקוטה פנינג ואלישיה קיז. הסרט מספר את סיפורה של לילי אוונס (פנינג) נערה בת 14, שזכרונה של אימא המנוחה רודף אותה. הכנסות סוף השבוע של הסרט עומדות על 11.05 מיליון דולר.

במקום הרביעי, גם הוא חדש ברשימת שוברי הקופות, הסרט "W." של הבמאי אוליבר סטון. הסרט, שזכה לכותרות רבות, מגולל את סיפורו של נשיא ארצות הברית ג'ורג' ו. בוש, וגרף בארצות הברית 10.5 מיליון דולר בסוף השבוע בלבד. ובמקום החמישי והאחרון נמצא "לכודים ברשת", עם רווחים של 7.34 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. הסרט, שייצא בסוף ספטמבר, גרף עד כה 96.75 מיליון דולר ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully