וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

22.10.2008 / 16:07

סרטי פורנו הם לא רק זיונים – הם גם משחק גרוע, עלילה מגוחכת ובימוי מרושל. דניס ויטצ'בסקי מתפשט. שוב

איכ ווין אקספרט? הר אינסטלטורקה!

נדמה שמאז ומתמיד היתה הפורנוגרפיה חלק בלתי נפרד מהאינטרנט. למעשה יש מי שיטען כי כל אוטוסטרדת המידע היא רק תירוץ להעברת קבצים של איברים ותנוחות. יש כאלה שלא אוהבים את העובדה הזו (סוטים) ויש מי שמכירים בצורך האנושי לצפות בהם ומוקירים את הסרטים על כך שהם מספקים את הצורך הזה. ולפעמים, אבל ממש רק לפעמים, סרט פורנו הוא הרבה יותר מסרט פורנו.

בכתבה הבאה תוכלו לראות שישה סרטונים שלקוחים מסרטי פורנו, כולם בטוחים לצפייה בעבודה, שמראים מה קורה כשיוצרי הסרטים הללו מנסים להכניס קצת עלילה לתוך האקשן. כפי שמראה הסרטון האחרון, בו שני רוסים שהטנק שלהם נתקע נכנסים לבית של שרה פיילין ומבקשים ממנה להתקשר לקרמלין, תעשיית הפורנו גם נמצאת עם היד (ולא רק עם היד) על הדופק החדשותי.

אמא רובוט

לפני מספר שבועות נתתי כאן מספר קישורים שיכולים לעזור לכם לשרוד את סוף העולם. היו אלה מדריכים מעמיקים ומרהיבים, מלאים ברצון האנושי לשרוד. עם זאת, חייבים להודות שברוב המדריכים האלה העצות לא היו מאוד, איך לומר, עכשוויות.

למזלנו, איש עסקים בריטי בשם בן וויי (Ben Way), החליט שלפחות אחד האיומים – זה של הרובוטים שתוקפים אותנו – עומד להתממש ממש בקרוב, והקים חברה בשם War Defence. החברה מתמחה בלוחמה של רובוט-נגד-רובוט ואדם-נגד-רובוט, כמו גם בפיתוח וירוסים מתוחכמים שאמורים להרוג את הצוררים המתכתיים.

לוני הרציקוביץ'

תקופת הבחירות מתקרבת. בחודש הקרוב, יסתיימו להן מערכות הבחירות לנשיאות ארצות הברית, המועצות המקומיות בישראל ותואר "דובר הרוסית המגניב ביותר במחלקת התוכן של וואלה!". בכל אלה, ניתן לפגוש מועמדים מכל קצוות הקשת הפוליטית והחברתית. עם זאת, משהו חסר.

כמו בדברים אחרים, אולי כדאי שאנחנו ניקח דוגמה מהבריטים. לאלה, מסתבר, בנוסף למפלגות הרגילות יש גם מפלגות טיפשיות. הותיקה שבהן היא ה-Official Monster Raving Loony Party – מפלגה שמטרתה להעלות לסדר היום הציבורי בצורה סאטירית נושאים חשובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully