וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להתחמק מפיטורים בעבודה? דרור רפאל יסביר לכם כיצד

דרור רפאל

23.10.2008 / 5:05

התחמקות מפיטורים במקום העבודה, התמכרות למדד ההונג קונגי וגאי ריצ'י טמבל. דרור רפאל מסכם שבוע

מי שעומד להיות מפוטר בימים הקרובים, שים לב:

נסה להתרחק משיחה עם הבוס. אם הוא קורא לך, סמן לו פעם עם היד "רגע" כי אתה בדיוק לחוץ ללכת לשירותים, ופעם אחרת התבשרת בשורת איוב בנייד, ופעם אחרת אתה ממש כרגע יוצא להפסקת סיגריה. ככה אפשר למשוך עוד כמה ימים. אם את בחורה, מהרי להיכנס להריון עוד הלילה. אם אתה גבר, התקשר ליחידת המילואים שלך ובקש לשרת כמה שיותר זמן כמה שיותר רחוק. רק שים לב, אשתך תבקש ממך תכף שתכניס אותה להריון אז טלפן מחר ליחידה.

למה מעדכנים אותנו כל שעה במצב מדד ההאנג סנג בהונג קונג?

איך הוא משפיע על החיים שלנו? בקושי הבנו איך הבורסה באחד העם משפיעה עלינו, אז עכשיו ההאנג סנג? ואיך אני יכול להיות בטוח שלא המצאתם את המדד הזה כי סתם כייף לכם להגיד האנג סנג? תנסו את זה בבית.

הבעיה היא, שהתמכרתי להאנג סנג. אני עוקב בדריכות אחרי התנודות שלו; כשהוא עולה אני מאושר, כשהוא נופל אני לא יודע את נפשי. אנשים התחילו להיות מושפעים מהאנג סנג. לא בא לנו לצאת, למה? כי ההאנג סנג נפל בשמונה אחוזים. פעם ידענו בעל פה את בתי החולים לפי הפיגועים. זיו בצפת, מאיר בכפר סבא והעמק בעפולה. היום אנחנו יודעים את המדדים, ההאנג סנג בהונג קונג הניקיי בטוקיו (על שמו של ניק קייב) מדד הדקס הגרמני, והכי כיף מדד הקאק הצרפתי. אחח ההאנג סנג – קאק של מדד.

כמה טיפש יכול להיות גאי ריצ'י להיות?

נו אז מה אם היא לא נתנה לך? מה רצית שהיא גם תבשל לך? ומה אמרת לה? יש עוד אלף כמוך? אין. יש רק אחת כזאת, טמבל.

איך הורכבה הרשימה למועצה המקומית שלכם?

מקום ראשון הוא ההיי לייט של הרשימה; הוא המועמד לראשות המועצה, חולדאי או פומרנץ או זיתוני - כולם קורצו מחומר אחר. מקום 2 הוא אלמוני יותר אפילו ברמה המוניציפאלית; היה סגן אלוף בצבא, ניהל חברה קטנה, או הקים משהו, או יזם מתישהו. מקום שלישי כבר לא עשה כלום, ולכן כל הימצאות שלו במתחם כלשהו בעיר כבר הופכת לחלק מהרזומה שלו; הוא תרם לאווירה מיוחדת במתנ"ס, היה שותף בצוות הקמת היכל התרבות וסייע רבות בארגון שבט הצופים. מקום רביעי ואילך אינם באמת מתמודדים. הם צורפו כדי למלא את הברושור שתהייה רשימה מפוארת של 11 אישים. ולכן תמצאו שם מכלוף אחד, אחות אחת, צעיר בן 34 שנראה מבוגר לגילו ופנסיונר אחד שגם הוא נראה מבוגר לגילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully