וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמקול 20

אמיר אגוזי

24.10.2008 / 13:48

לקאסט של אמיר אגוזי יש בטן מבצבצת, בחילות בוקר ומצבי רוח משתנים - ככה זה כשאתה חוגג את השבוע ה-20

Menahan Street Band – Make the Road by Walking // Dunham

Raphael Saadiq – Sure Hope You Mean It // Columbia

Madlib the Beat Konducta ft Stacy Epps – The Way That I Live // BBE

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Jake One ft Freeway & Brother Ali – The Truth // Rhymesayers

Samiyam – Moon Shoes // Hyperdub

Slim Thug ft Devin the Dude – Bitch I’m Back // Koch

Large Professor – Hot: Sizzlin’, Scorchin’, Torchin’, Blazin’ // Gold Media Dust

ה-Menahan Street Band היא אחת הלהקות האהובות עליי מתוך גל הדיפ-פאנק שמבעבע בברוקלין של השנים האחרונות, וכעת היא מוציאה את אלבום הבכורה שלה לאחר שורת סינגלוני 7" יפהפיים. בראשם זה שכאן, שכשמו גם שם התקליט והוא זה שסומפל כמעט בשלמותו על-ידי פאף דדי עבור הביט של "Roc Boys (and the Winner is)" של ג'יי-זי. הלהקה מורכבת ברובה מנגנים שהם גם חלק מ-El Michels Affair וה-Daptones, שהיא להקת הליווי של שרון ג'ונס וגם זו שמארק רונסון נעזר בה ברבות מהפקותיו.

סלים ת'אג ממש רצה להיות הכוכב של יוסטון כאשר סצינת הקראנק שלה התפוצצה סביב 2005. זה לא קרה כפי שהוא ציפה (אלבום הבכורה שלו נקרא "Already Platinum" ואיני יודע אם נבואה זו אכן באה לידי מימוש), כאשר הלהיט הכי גדול שבו הוא מופיע הוא בכלל "Still Tippin’" האדיר של מייק ג'ונס. אלבומו השני, "Boss of All Bosses", ייצא בתחילת השנה הבאה, כאשר הסינגל הראשון מתוכו, "Bitch I’m Back", הופק על-ידי לא פחות מדר' דרה. בנוסף דווין דה דוד מתארח בו על ההוקים, והוא קטע היפ-הופ סופר גרובי שעלול לגרום לצחי בלטה לחזור בו מגמילתו.

Mr. Scruff ft Alice Russell – Music Takes Me Up // Ninja Tune

Michna – Swiss Glide – Ghostly International

El Guincho – Kalise (Frikstailers remix) // Young Turks

Soulphiction ft Marcin Oz – Prison Song // Sonar Kollektiv

Restless Soul ft Shea Soul & MC Motet – Turn Me Out // Raw Fusion

Jazmine Sullivan – Need U Bad // J Records

Gecko – Echo Skill Hifi // Bonzzaj

L.V. & Dandelion – CCTV // Hyperdub

הרמיקס של הפריקסטיילרז הארגנטינאים לחביב פיצ'פורק, יוצר האינדי-פופ הספרדי אל גוינצ'ו, הוא פשוט חתיכה של מוזיקה יוצאת דופן (חכו לחצוצרה שנכנסת לקראת הסוף). גל הנאו-קומביה (או קומביה דיגיטל) שמחלחל לאט לאט מדרום ומרכז אמריקה בהחלט מעורר סקרנות, והפודקאסטים של חברת התקליטים ZZK הם מקום טוב להתחיל בו למי שמחפש לשמוע עוד מזה.

את קוד 9 והלייבל המעולה שלו Hyperdub כבר הזכרתי כאן בעבר, בדרך כלל בהקשר של אנשים שבאים מתוך סצינת הדאבסטפ (ליתר דיוק אחד הצירים המרכזיים שסביבו היא נוצרה) ולוקחים אותה הלאה למחוזות רחוקים יותר או פחות מן התבניות עליהם היא התקבעה במהלך השנים המעטות להתהוותה. בין קטעי הפודקאסט הזה מפוזרים שני קטעים שמייצגים רוח חופשית זו של הלייבל – האחד (זה של Samiyam, שהוא גם חבר טוב של פליינג לוטוס) הוא בכלל על טמפו של היפ הופ, ואילו השני, זה של LV ודנדיליון שחותם את הפודקאסט, נמצא איפשהו בין רידם אנד סאונד ל-UK דאב דיגיטלי, שגם כך הוא אחד הסגנונות החשובים בבסיס הד.נ.א של הדאבסטפ. אגב, דאבסטפ של ממש אין בפודקאסט של השבוע. מפתיע?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully