וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברידה" של פאולו קואלו ייצא לאור בישראל

חיים אברהם

26.10.2008 / 0:30

ספרו השלישי של פאולו קואלו ייצא לאור השבוע בישראל, כ-18 שנים לאחר שייצא לאור בברזיל

"ברידה", ספרו החדש של פאולו קואלו, עתיד לצאת לאור השבוע. עלילת הספר מתמקדת באישה אירית צעירה וחיפושה אחר הידע. במסעה היא פוגשת איש חכם שמלמד אותה להתגבר על פחדיה, ואישה שמלמדת אותה לרקוד לצלילי המוזיקה הנסתרת של העולם. שניהם מזהים את הכישרון טבעי שהתברכה בו, אבל עליהם לאפשר לה לערוך את מסע הגילוי שלה לבדה. במסעה בעקבות גורלה, נאבקת ברידה למצוא את שביל הזהב בין מערכות היחסים שלה לבין תשוקתה לשנות את חייה.

קואלו עצמו העיד על הספר כי "כשכתבתי את הספר הזה, נושאים כמו היבטים נשיים של אלוהים עדיין היו זרים לרוב האנשים. עם הזמן הבחנתי שהתחולל שינוי בתפיסה, אנשים נעשו פתוחים יותר לתפיסה אינטואיטיבית של העולם, וכפופים פחות לכללים חברתיים נוקשים וקבועים. כמו שכתוב: "הדבר הנאצל ביותר שיכול אדם לחוות הוא קבלת המסתורין אל תוך חייו."

"ברידה" הוא הספר השלישי שכתב פאולו קואלו, והוא ראה אור בברזיל לפני כ-18 שנה. בספריו הקודמים, כמו בנוכחי, עוסק הסופר במאגיה, פגאניזם ודת, לצד סיפורים המנסים להבין את המהות האנושית. בין הספרים האחרים שכתב ניתן למנות את "האלכימאי", "ורוניקה מחליטה למות", "יומנו של מכשף", "המדריך ללוחם האור" ו"המכשפה מפורטבלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully