וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלום בר אומר שלום

חיים אברהם

26.10.2008 / 14:30

הבלום בר התל אביבי יסגור את שעריו בתחילת חודש דצמבר, ומכין לנו חודש בניחוח נוסטלגי לקראת הפרידה

"להתראות, שלום, זה לא נגמר, זה רק הסוף" - כך נפתחת הודעתו של הבלום בר על סגירתו בתחילת חודש דצמבר. הבלום בר נפתח לפני כחמש שנים בצומת הרחובות קינג' ג'ורג' ואלנבי, ושימש כבר הופעות בחינם בכל ימות השבוע. מטרתו של הבר הייתה קידום הרכבים צעירים, והוא העניק תמיכה לעשרות אמנים בדרכם להוצאת אלבום.

בבלום בר החליטו שאם הם הולכים, הם הולכים בסטייל שלהם, ולכן הם תיכננו חודש נובמבר מיוחד מאוד. במסגרת פעילויות הסגירה ישוחרר האוסף בלומ2, ייערכו הופעות של להקות שהתחילו את דרכם בבלום, ובהן הקרקס של דולי, השלוליות, זבוב עם גרוב, לא דובים והפיקלס ויגיעו לבר ברמנים וברמניות שכבר לא עובדים בו. בנוסף, בערב הסגירה, שייערך ב-6 בדצמבר, יתקיים איחוד של להקת הבית - הכובעים - שהייתה הלהקה הראשונה שהופיעה בבלום.

זאת ועוד, בחודש האחרון הבר מציע לקהל הפוקדים אותו אלכוהול במחירים שלא תמצאו באזור חיוג 03. על הבר תוכלו להנות מבירות בעלות של כעשרה שקלים, צ'ייסרים בעלות של כשבעה שקלים וקוקטיילים בעלות של 25 שקלים.

עופר פנחס, מבעלי הבלום בר, אמר היום כי "הבלום בר עבד מצויין, אך אני חושב שהאידיאולוגיה שבגללה הוא נפתחה מיצתה אלת עצמה. באנו לעשות שינוי, והשגנו את מה שרצינו להשיג". עם זאת, הפעילות למען המוזיקאים אינה נפסקת, ועופר הוסיף ואמר כי "יש פה אג'נדה שאנחנו לא מתכוונים לעצור", ואף גילה כי הם "עובדים על טקס פרסי האינדי, שאנחנו רוצים להרים בסאבליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully