וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק רונסון לישראל

26.10.2008 / 12:08

הדי ג'יי והמפיק מארק רונסון שעומד מאחורי איימי ווינהאוס ולילי אלן, מגיע לשתי הופעות בזאפה תל אביב

המפיק האנגלי הרותח מארק רונסון, זוכה שלושה פרסי גראמי, מגיע לישראל לשתי הופעות במועדון הזאפה בתחילת דצמבר. ההופעות של רונסון ידועות כהפקות ענק עם הנגנים הקבועים שלו,The Version Players, תזמורת הכוללת בין היתר גם זמרות ליווי וחטיבת כלי נשיפה.

רונסון זכה ב-2007 בגראמי בפרס המפיק המוזיקלי, כמו גם על אלבומה של איימי ווינהאוס "Back To Black" אותו הפיק עבורה בשותפות עם סאלאם רמי. ב-2003 יצא אלבומו הראשון, ''Here comes the fuzz" שמיצב אותו כהבטחה גדולה. ב-2007 יצא "Version" עם קאברים לשירים כמו "Toxic" של בריטני ספירס ו"'Stop me" של הסמית'ס. באלבום התארחו אמנים כמו איימי ויינהאוס, לילי אלן, פאנטום פלנט ורובי וויליאמס וגם אמנים עולים כמו קנה (שהוא גם חברו הטוב של ג'סטין טימברלייק). הסגנון המוזיקלי שמאפיין את רונסון נע בין מקצבי היפ-הופ וג'אז משנות ה-40, Fאנק וגרוב.

על הבאת המופע לישראל אחראית "Alive Productions" שעומדת בין היתר מאחורי ההופעות של NIN, אנימל קולקטיב, סליפנוט, רנדי ניומן, סימפל פלאן ועוד וההופעות יתקיימו ב-3 וב-4 בדצמבר במועדון הזאפה בתל אביב. מחיר כרטיס: 200 ש"ח והטלפון להזמנות: 03-7674646.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully