וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הפסנתר העשירי יוצא לדרך

חיים אברהם

26.10.2008 / 16:00

הפסטיבל יתקיים בתחילת חודש נובמבר, ויופיעו בו מיטב האמנים, בהם ריטה, יהונתן גפן, דניאל סלומון, אמילי קרפל ועוד רבים

מערכת וואלה!

צילום: אבי כהן
עריכה: בת גולן

פסטיבל הפסנתר העשירי ייתקיים בתאריכים 12-15 בנובמבר, במרכז סוזן דלל בתל אביב. בפסטיבל, שהחל את דרכו בבניין העירייה של תל אביב, יופיעו יוצרים ואמנים מהשורה הראשונה, עם עיבודים מקוריים ויחודיים בליווי נגינה בפסנתר.

בין האמנים שיופיעו ניתן למנות את ריטה, אביב ויהונתן גפן, דניאל סלומון, אברהם טל, מירי מסיקה, אמילי קרפל, מארינה מקסימיליאן בלומין, אריק ברמן, יוני בלוך, נעם רותם, גורי אלפי, דנה לפידות יובל כספין, ישראל בר און ורבים נוספים.

להלן פירוט ההופעות

יום רביעי, 12 בנובמבר

בשעה 20:30 יעלו שלושה מופעים שונים: "עשרה פסנתרים וגרוניך אחד" - מופע מחווה לשלמה גרוניך, בהשתתפות עשרה אמנים צעירים, בהם אביתר בנאי, אוהד בן ארי, אוהד חיטמן, מארינה מקסימיליאן בלומין ועידן אלתרמן. באולם ירושלמי אברהם טל יארח את קרן פלס, במופע אקוסטי מיוחד, ובאולם ענבל עמוס בן דוד יעלה במופע המבוסס על חומרים מאלבום הבכורה שלו, ויארח את גלי עטרי וישראל בר און.

בשעה 22:45 יעלו שלושה מופעים נוספים: "שלושה דואטים" - יוני רכטר יקיים דואטים עם שלומי שבן, אבנר קנר ואלון יבנאי, במופעים מקוריים ואינסטרומנטליים. באולם ירושלמי יונתן רזאל יארח את מאיר בנאי, ובאולם ענבל עינב ג'קסון כהן תארח את עופר מאירי ורוני אלטר.

יום חמישי, 13 בנובמבר

בשעה 20:00 יעלו שלושה המופעים: מירי מסיקה תעלה מופע אקוסטי עם שירים ישנים ועיבודים חדשים, ואף תארח את לאה שבת. באולם ירושלמי שולי רנד ינגן משירי האלבום שלו בליווי פסנתרן, ובאולם ענבל יובל כספין יעלה עם מופע מוזיקלי אקוסטי, עם חידושים לשירי המשוררות הישראליות.

בשעה 22:15 יעלו קרן אן ושלומי שבן באולם סוזן דלל, דויד פרץ ואיתי בלטר ייארחו את ערן צור, ויעלו במופע מיוחד, ובאולם ענבל עמית ארז יארח את עמיר לב, במופע עם עיבודים חדשים ושונים.

בשעה 00:30 אביתר בנאי יארח את דניאל זמיר, ביחד הם יבצעו משיריהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

יום שישי, 14 בנובמבר

קבלת שבת תתקיים בשעה 13:00 עם שלושה מופעים שונים: קרן אן ושלומי שבן, ארז לב ארי יארח את שפי ישי, ומשה זורמן ואסף רוט יארחו את תומר שרון, ויבצעו מופע של שירי "החלונות הגבוהים".

בשעה 21:00 ריטה תופעי באולם סוזן דלל עם "צד ב'", הפקה מיוחדת עם שירים שלא בוצעו עד כה, וייחשפו לראשונה בפסטיבל. באולם ירושלמי יוני בלוך יארח את אריק ברמן, השניים יופיעו עם טייפ קסטות. ובאולם ענבל תופיע אמילי קרפל עם המפיקים שלה תומר אדם לנצינגר וניר אוורבוך.

בשעה 23:15 יהונתן גפן ודניאל סלומון יערכו "רסיטל למשורר, זמר ופסנתר", עם עיבודים לשירים מוכרים ושירים חדשים של השניים. גורי אלפי יופיע באולם ירושלמי עם "נכנס דרך החלון" - מופע בידור מוזיקלי, ובאולם ענבל עידו מוסרי יארח את משה לוי.

יום שבת, 15 בנובמבר

בשעה 20:30 ריטה תופיע עם "צד ב'", הפקה מיוחדת עם שירים שלא בוצעו עד כה, וייחשפו לראשונה בפסטיבל. באולם ירושלמי יופיעו אמיר שהאסר, עדי רנרט וזהר פרסקו. ובאולם ענבל יופיעו נעם רותם, מאיה דוניץ, דורית וייסמן, ישי גולן ודני מאיר, עם "איפה פגשת את בוקובסקי", מחווה למשורר האמריקאי צ'ארלס בוקובסקי.

בשעה 22:45 מושע בן ארי יארח את ארקדי דוכין, עם עיבודים חדשים למיטב הלהיטים. באולם ירושלמי יתקקים "נשים שרות ערן צור", בניהולה המוזיקלי והאמנותי של מארינה מקסימיליאן בלומין, ובשתתפות איה כורם, טל גורדון, אונילי, מארינה מקסימיליאן בלומין ועלמה זוהר. ובאולם ענבל דנה לפידות תעלה עם מופע חגיגי.

בנוסף, אביב גפן וברט אנדרסון יעלו עם שני מופעים ב"צוותא", עם עיבודים חדשים לשיריהם.

עלות כרטיס למופעים נעה בין 60 ל-150 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully