וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק בינלאומי משיקה את טקס פרסי האינטרנט

חיים אברהם

27.10.2008 / 8:30

בטקס ייבחרו האנשים הפרטיים שהשפיעו רבות על עולם האינטרנט וכולם יכולים להשתתף

בזק בינלאומי יוצאת במהלך ראשון מסוגו, ומשיקה את טקס פרסי האינטרנט לשנת 2008. בטקס ייבחרו הגולשים אשר השפיעו השנה על עולם האינטרנט, ובמסגרת הטקס היוקרתי יתמודדו לראשונה כל גולשי האינטרנט בישראל על מספר קטגוריות מובילות.

הקטגוריות הן: אתר האינטרנט הטוב ביותר, שאינו אתר מסחרי או של תאגיד, הבלוג הטוב ביותר, הטוקבקיסט הטוב ביותר, סרטון הוידיאו/אנימציה הטוב ביותר באינטרנט, הפרויקט החברתי הטוב ביותר באינטרנט, היוצר המוסיקלי הטוב ביותר באינטרנט והבלוגר המבטיח ביותר מתחת לגיל 18.

הגולשים השונים יכולים להגיש מועמדות על עצמם, או על חבריהם, בפינה ייחודית שתוקם באתר הטקס עד ה-13 בנובמבר. את הסינון הראשוני ואת ארבעת המועמדים הסופיים בכל אחת מהקטגוריות תקבע ועדת שופטים מקצועית, המורכבת מאנשי מפתח בכירים בתעשיית האינטרנט והתקשורת, ובהם נשיא איגוד האינטרנט הישראלי רימון לוי, שוקי גלילי, איל חן, גיא סבר, שי גולדן ודידי חנוך.

את השלב הסופי של התחרות יכריעו הגולשים, שיוכלו להצביע ולבחור את הזוכים המאושרים של טקס פרסי האינטרנט לשנת 2008. הזוכים בכל אחת מהקטגוריות יזכו, מלבד בתואר הנכבד גם במחשב נייד מתקדם וחיבור לאינטרנט במהירות 8M לשנה מתנה.

עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי, אמר כי "טקס פרסי האינטרנט הוא טקס שמטרתו להוקיר את האנשים שחיים ויוצרים ברשת. זהו אירוע שכל כולו מוקדש ונערך למען הגולשים, אשר הם כמתבקש, יהיו גם אלו שיבחרו את המנצחים".
גיא סעד, משנה למנכ"ל וואלה! הוסיף ואמר כי "אנו רואים חשיבות רבה בעידוד יצירה אינטרנטית, ובקידום חוויית הגלישה, וגאים לקחת חלק במיזם שיחשוף את הדמויות המשפיעות שמאחורי הקלעים של האינטרנט הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully