וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הזוכים בביאנלה רמת השרון

חיים אברהם

27.10.2008 / 10:59

מתוך 41 אמנים שונים, חבר השופטים בחר שלושה אמנים, שעבודותיהם התבלטו במיוחד בטיבן האיכותי

הזוכים בביאנלה רמת השרון לאמנים צעירים הוכרזו היום (שני). במקום הראשון זכה אור קדר, על סדרת תחריטים גדולים שנעשו במסגרת השתתפותו בסימפוזיון אמנות בגרמניה. העבודות העוסקת בחלום הבלהות מציגות סצנות שונות המתרחשות בנופי ערבות אירופה הנידחות ולסירוגין ביערות השחורים טבולי האפלה והסכנות. קדר זכה בפרס כספי על סך 10,000 שקלים, ובתערוכת יחיד שתוצג בגלריה העירונית במהלך שנת 2009.

במקום השני זכו במשותף ורד ניסים ובכרי דוראר. ניסים משרטטת בתצלומיה את דיוקנו האינטימי של משפחתה בני מעמד הפועלים, וציוריו של דוראר מבטאים את האמביוולנטיות של ה"זרים" במדינה, מעובדים זרים ועד לערבים אזרחי ישראל, המסתמנים ביצירתו כאנשים שנטועים בנוף וזרים לו. השניים זכו בתערוכה משותפת, אשר תוצג בגלריה העירונית במהלך שנת 2009.

בביאנלה רמת השרון לקחו חלק 41 אמנים צעירים, מתוך מאות פניות של בוגרי מוסדות אקדמאים מוכרים לאמנות. האמנים נבחרו בקפידה על ידי חבר שופטים, המורכב מבכירי קהילת האמנות. הביאנלה מציגה את רב התרבותיות של החברה הישראלית באמצעות תיעוד נופי הארץ, משפחות ומנהגים המופיעים בעבודות הפיסול, צילום, ציור ווידאו-ארט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully