וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייסקול מיוזיקל 3 שובר קופות

חיים אברהם

27.10.2008 / 11:31

החלק השלישי בסדרת התיכוניסטים המזמרים גרף 42 מיליון דולרים, ”המסור ”5 שלשל לכיס המשקיעים 30.5 מיליון דולרים ו”מקס פיין” מאכזב

הייסקול מיוזיקל 3 יצא לאקרנים בארצות הברית ביום שישי האחרון, ונסק לראש רשימת שוברי הקופות, עם הכנסה של 42 מיליון דולרים בשלושה ימים. בסרט טרוי (זאק אפרון) וגבריאלה (ונסה אן האדג'נס) מתמודדים עם העובדה שייתכן והם ייפרדו זה מזו בסוף שנת הלימודים באמצעות מחזמר.

במקום השני נמצא "המסור 5", שייצא אף הוא ביום שישי האחרון בארצות הברית. המסור גרף 30.5 מיליון דולרים בסוף השבוע, סכום דומה לאלו לסכומים שהרוויחו הסרטים הקודמים בסדרה. היוצא מן הכלל הוא המסור 1, שבשבוע הפתיחה שלו הרוויח רק 18.2 מיליון דולרים.

"מקס פיין" הגיע למקום השלישי, ירידה של שני מקומות משבוע שעבר. הסרט, בכיכובם של מארק וולברג ומילה קוניס, גרף במהלך סוף השבוע רק 7.6 מיליון דולרים, והכנסותיו עד כה מרחבי העולם עומדות על קצת יותר מ-36.5 מיליון דולרים.

“Beverly Hills Chihuahua" נמצא ברשימת שוברי הקופות, שבוע שלישי ברציפות, אך גם הוא ירד בשני מקומות משבוע שעבר. עם הכנסות של 6.91 מיליון דולרים בסוף השבוע, והכנסה כוללת של 92.43 מיליון דולרים ברחבי העולם, הסרט נמצא רק במקום הרביעי.

ובמקום החמישי, עם הכנסות של קצת יותר משש מיליון דולרים, נמצא הסרט "גאווה ותהילה" של הבמאי גאווין אוקונר. הסרט, בכיכובם של קולין פארל ואדוארד נורטון, מספר על משפחת קציני משטרה בניו יורק, שערכיה נבחנים כשנחפשת שחיתות במשטרה. הסרט עתיד לעלות בישראל ביום חמישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully